شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: با سازو کارهای لازم و سرمایه گذاری انجام شده این استان در روزهای کرونایی توان تولید روزانه یک میلیون عدد ماسک را دارد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد مشاغل گروه سه و چهار و همچنین دورکاری 50 درصدی دستگاه های دولتی و اجرایی تنها محدودیت های اعمال شده در شهر تهران خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - در چهارمین روز آبان و در شرایطی که 192 شهرستان در شرایط بحرانی کرونا قرار گرفته و محدودیت‌های جدید کرونایی بر آنها وضع شده، رقم قربانیان بیماری کووید 19 همچنان سه رقمی مانده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی استان و طبق بازدیدهای میدانی نظارت و بازرسی ها در شهرهای ابهر و خرمدره با هدف کاهش شمار مبتلایان و بستری‌ها تشدید می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شمار تست‌های کرونایی مبتلایان طی 2 هفته قبل بین 200 تا 250 مورد بود که اکنون این میزان با افزایش 2 برابری به 600 مورد رسیده و از طرفی موارد مثبت نیز صعودی شده که این مهم نشان دهنده گردش سریع ویروس در جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در زمینه پرونده شهردار و اعضای قبلی متخلف شورای شهر یک رسیدگی عادلانه و قانونی را تعقیب می‌کنیم و تلاش داریم در این پرونده مهم اقتصادی استان دادرسی عادلانه ای اتفاق افتد که خروجی این دادرسی ها برخورد قاطع با مفسدان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: رتبه عالی در نسبت منابع به مصارف بانکی از شاخص‌های نشان دهنده عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی در استان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: همه مسوولان مربوطه باید در راستای ایجاد کار اهتمام داشته باشند که امر اشتغال مهمترین عامل جلوگیری از هنجارشکنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و در پی آن کم شدن پرونده‌ها در دادگستری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فهرست مشاغل دو، سه و چهار که براساس دستور رییس جمهوری از روز دوشنبه پنجم آبان ماه در 43 شهرستان مشمول محدودیت خواهند بود، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: از زمان تشکیل این ستاد با شناسایی 18 شرکت که در تملک بانکها بودند مشکل 9 شرکت رفع شد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه از میان 192 شهرستان وضعیت قرمز کشور، 43 شهرستان در وضعیت حاد بیماری قرار دارند، گفت: مدیریت ویروس و جلوگیری از شیوع آن بحثی فرادستگاهی است که امیدواریم با همکاری همه‌ی بخش‌های حاکمیتی کشور بتوانیم آن را کنترل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: هیچ بانکی حق ندارد برای رسیدن به اهداف خود واحد تولیدی را تعطیل کند چراکه راه رسیدن به اهداف ایجاد اخلال در تولید نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: ترویج تفکر سردار سلیمانی، محور برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - امیرحسین صالحی زنجانی، داور درجه ملی بوکس زنجان که در کلاس ارتقای داوری شرکت کرده بود با موفقیت در آزمون به جمع داوران ستاره دار این رشته ورزشی ایران پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در 43 شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و درصورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: محدودیت مرحله 45 ثبت نام کد اقتصادی رفع شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری مودیان برای انجام تکالیف قانونی ثبت نام نیست.