سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: معتادان بهبود یافته که حداقل 18 ماه دوره پاکی داشته و اطلاعات آنها در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت شده و تحت پوشش بهزیستی باشند، تسهیلات دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: نخستین زنجیره تامین و تولید گوشت بوقلمون کشور با 35 واحد تولیدی در این استان فعالیت دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه بیش از 39میلیارد ریال از زکات فطره مؤمنین روزه‌دار در این استان جمع‌آوری‌شد، گفت: زکات جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید فطر به‌حساب خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد واریز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شهرستان‌های ایجرود، سلطانیه و ماهنشان این استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا سفید اعلام شده است و از این پس نماز جماعات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آنها برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: اعضای شبکه بزرگ فیشینگ که از خارج کشور، حساب صدها مشتری بانکی را هک کرده و بیش از 100 میلیارد تومان از آن برداشت کرده بودند، دستگیر شدند

خبرگزاری دانا

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به موضوع حمله یک قلاده گرگ به اهالی یکی از روستاهای خرمدره گفت: احتمال حمله گرگ در این فصل به انسان وجودن ندارد بنابراین مورد توسط یک گرگاس اتفاق افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: نخستین محموله خرید تضمینی دانه های روغنی از کشاورزان این استان در شهرستان زنجان خریداری شد.

خبرگزاری مهر

براساس پیش بینی هواشناسی طی امروز و فردا در بعضی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد.

خبرگزاری دانا

تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکل کمبود سموم با واردات سموم یارانه‌دار از سایر استان‌ها مرتفع می‌شود گفت: در حال رایزنی برای تحقق این موضوع در استان زنجان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سرشاخه‌های اصلی دزدی اینترنتی (فیشینگ کاران) حرفه‌ای در داخل و خارج از کشور که مبادرت به کلاهبرداری یک‌هزار میلیارد ریالی کرده بودند از سوی پلیس فتا این استان شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام برای مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان تا 16 خرداد جاری ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: خیرین و مردم نیکوکار این استان در طی ماه مبارک رمضان، مبلغ 2 میلیارد و 480 میلیون تومان در قالب جشن گلریزان به ستاد دیه استان، کمک نقدی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه ورزش باید جدی گرفته شود.