سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های 14 و 15 خرداد به صورت غیرحضوری در زنجان برگزار می‌شود و برنامه میدانی در این زمینه پیش‌بینی نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان استان زنجان گفت: مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در این استان با رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم، معادن از نظر اکتشاف، استخراج، فرآوری و صادرات، نقش مهم و اثرگذاری در تحقق جهش تولید دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: یک شکارچی متخلف به جرم شکار کبک و خرگوش از سوی محیط بانان زنجان دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: صدها قطعه ماهی کپور در سد خاکی گلابر شهرستان ایجرود واقع در استان زنجان، تلف شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته 25 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار ودانش این استان اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت بناهای تاریخی و مراکز گردشگری زنجان که از اسفند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، متوقف شده بود، از سر گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: بر اثر حمله یک قلاده گرگ در روستای اردجین شهرستان خرمدره، سه نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: شرایط سخت ناشی از تحریم، واحدهای تولیدی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده بود که با شیوع بیماری کرونا نیز به مشکلات این واحدها افزوده شده و شرایط سختی را رقم زده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عابر پیاده حین عبور از عرض یکی از خیابان‌های شهر زنجان در برخورد خودروی سواری جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه اعلام شده، ثبت نام کلاس اولی ها با جمعیت 19 هزار نفری این قشر از امروز / شنبه / در مدارس این استان آغاز شده که تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری دانا

بوم‌گردی به عنوان جاذبه‌ای شیرین برای توسعه امر گردشگری عنوان می‌شود که می‌تواند انسان را از دنیای مدرن و پرهیاهو جدا کرده و به مکانی دنج و راحت راهنمایی کند.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل طهاسبی، رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان گفت: در حال حاضر افزایش قیمت اجاره بها در زنجان از سوی مالکان انجام شده است و نظارتی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و سنگ‌نوردی با اشاره به پویایی ورزش کوهنوردی و صخره نوردی در زنجان گفت: در بدترین حالت 50 درصد تیم ملی زنجانی است.

خبرگزاری دانا

حمید رکابی با اخذ 14رأی رئیس هیئت کوهنوردی استان زنجان شد.