چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان از تخصیص وام 10 میلیون تومانی با بهره کم و شرایط آسان برای اصحاب رسانه این استان خبر داد و گفت: این تسهیلات که برای مقابله با آسیب‌های ناشی از کرونا به مطبوعات پیش‌بینی شده است، به زودی پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس برنامه نوزادان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق هدفگذاری اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شاخص کشوری مرگ نوزاد به میزان هفت در یک هزار تولد زنده اعلام شده که با اقدامات انجام گرفته در استان این مهم به کمتر از این رقم رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: تیم کاراته بانوان این استان در مسابقات کاتا کشور که در فضای مجازی برگزار شد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان طی پیامی با تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و تمام دوستداران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت گفت: لیالی قدر یادآور اراده الهی بر جاودانگی انسان وارسته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: بخش‌های معدن و معدنکاری این استان دارای مشکلات مختلفی بوده که بیشترین آن‌ها مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مدیران باید از پیشنهاد و ظرفیت جوانان در کارگروه‌های تخصصی استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در این استان 200 هزار ماسک و دستکش نیاز است که ارگان‌های مربوطه به ویژه ستاد کرونای شهرستان‌ها باید همکاری لازم را در تهیه این تعداد اقلام بهداشتی و دسترسی راحت به آن داشته باشند.

خبرگزاری دانا

فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان از یرطرف شدن مشکل اخنلاف کشتارگاه با قصابان که منجر به کاهش عرضه گوشت قرمز در بازار زنجان شده بود خبر داد و گفت: این مشکل طی جلسه حل شده و از فردا مشکل کمبود گوشت قرمز در بازار برطرف خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هم اکنون این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد که طبق پیش‌بینی‌ها و به احتمال زیاد در آینده، تعدادی از شهرستان‌های استان سفید اعلام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

عامری مدیر زراعت جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه نزدیک 400 تا 500 هکتار از مزارع کلزا در اثر بارش تگرگ و سرمازدگی خسارت دیدند گفت: با این وضعیت پیش‌بینی افزایش تولید کلزا را در استان زنجان داریم.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به فضیلت‌های شب قدر، گفت: شب‌های قدر اثبات‌کننده حقانیت اندیشه شیعی است.

خبرگزاری دانا

ناصر حسین خانلو، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان گفت: فروش وکالتی سهام عدالت در حال حاضر انجام نمی‌شود و درصورتی که فردی اقدام به این کار کند، غیرقانونی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور شماری از شهروندان این استان در مراسم احیا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، جای قدرددانی دارد و امیدواریم در دیگر مراسم شب‌های قدر نیز این روند تدوام داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: مخابرات این منطقه در راستای نیل به اهداف تعیین‌شده شرکت مخابرات ایران برای ارائه سرویس‌های مطلوب ارتباطی به مشترکان، گام برمی‌دارد.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی از 28 اریبهشت ماه امسال برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: کنگره ملی 3 هزار شهید استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رایزنی با دستگاه‌های اجرایی سال آینده برگزار می‌شود.