چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این هفته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به تب‌وتاب افراد در این روزها برای ورود به بورس و چالش‌های توسعه صنعتی در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سامانه پاسخگویی تلفنی 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان زنجان از طریق ویدئو کنفرانس راه اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس شهرستان خدابنده موفق به کشف و ضبط 90 دستگاه گوشی هوشمند قاچاق خارجی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار طارم گفت: با اجرای پروژه برق‌رسانی به روستای شیرمشه این شهرستان نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در مسیر تهم - چورزق نیز مرتفع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بانوی کاراته کار این استان در مسابقات قهرمانی کشور در بخش کاتا که به صورت مجازی برگزار شد به نشان طلا رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ظرفیت تصفیه‌خانه‌های آب این استان در سال گذشته با رشد 23درصدی به بیش از 144 هزار مترمکعب در شبانه روز رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان از ظهر فردا / جمعه 26 اردیبهشت ماه / به تدریج روند افزایشی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نخستین مسابقه فیلم کوتاه با محوریت آثار و جاذبه‌های شاخص گردشگری و تاریخی استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: مبالغ واریزی توسط مردم در خرید سهام شرکت‌های دولتی به خزانه واریز شده و دولت از این مبالغ در بودجه استفاده می‌کند اما مصادف شدن واگذاری سهام شرکت‌ها با ایام کسری بودجه، مشکلات اقتصادی و شیوع بیماری کرونا دلیل بر جبران کسری بودجه از محل واگذاری سهام شرکت‌ها نیست.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به فضیلت‌های شب قدر گفت: شب قدر مخصوص امت اسلام نیست.

خبرگزاری دانا

صادقی معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکل کمبود نهاده‌های دامی در استان زنجان گفت: در حال حاضر 60 درصد نیاز استان به خوراک دام تامین نمی‌شود.

خبرگزاری دانا

مرادخانی رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه امسال مشکل زمین شرکت‌های دانش بنیان زنجان امسال برطرف می‌شود گفت: در حال حاضر با جدیدیت پیگیر موضوع هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم با اشاره به تعدد سامانه‌های مختلف اطلاعات در کشور گفت: یکی از ریشه‌ای‌ترین مشکلات کنونی در کشور وجود سامانه‌های مختلف اطلاعات سازمان‌ها و ارگان‌های متعدد است که همین مساله امکان خدمات رسانی بهینه را با چالش مواجه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ایمان راسخ داریم که فلسطین به دست اسلام از چنگال رژیم صهیونیستی نجات خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل بیمه سلامت استان زنجان گفت: شهر زنجان به همراه استان گلستان به عنوان پایلوت اجرای مشوق‌های بیمه‌ای سلامت در سال جاری تعیین شده‌اند که این طرح با هدف سلامت محوری و بر مقوله پیشگیری تا درمان تاکید دارد.

خبرگزاری دانا

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: حضور دانش‌آموز در مدارس اجباری نیست و هر دانش‌آموزی برای حل مشکلات درسی خود می‌تواند در مدرسه حضور یابد.