چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی خودرویی روز قدس از میدان استقلال تا میدان بسیج در صورت تایید نهایی در جلسات برگزار شده، انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: طی سال گذشته، 19 کمیته تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت در این استان برگزار شد که در نتیجه آن تعداد 96 پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی صادر و 90 مورد دیگر نیز تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی استان زنجان گفت: ارائه آمار دقیق و به‌روز، یکی از مشکلات اصلی کشور و به تبع آن در استان زنجان است که در همین راستا ایجاد بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی، یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری است.

خبرگزاری ایسنا

جلسه هم اندیشی مسئولان استان‌های حزب جمهوریت ایران اسلامی با دعوت قبلی از اعضاء و دستور جلسه مشخص بوسیله برنامه اسکایپ تشکیل شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس این استان از 27 اردیبهشت امسال گفت: بر این اساس حضور دانش‌آموزان در مدارس به صورت داوطلبانه و تنها برای رفع اشکال و طرح سوالات خواهد بود و الزامی برای حضور همه دانش‌آموزان وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: معتادان متجاهر مشکوک به کرونا غربالگری می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادرا تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

احمدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی زنجان خبرداد و گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی زنجان از 17 درصد به 20 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: واحدهای خرد، کوچک و بزرگ در تمام بخش‌های تولیدی باید مورد بررسی و رصد قرار گرفته و اطلاعات واحدها به‌روز باشد تا در صورت وقوع مشکل در همان ابتدا وارد کار شده و به آن رسیدگی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در شماری از مساجد و اماکن مقدس استان زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) آغاز شده است و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: صدور گواهی مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مراکز استان‌های کشور از جمله زنجان تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری، برون‌سپاری شده و از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نرخ مشارکت اقتصادی جمعیت 15 ساله و بیشتر استان زنجان از رقم 46.7 درصد در سال 97 به رقم 49.1 درصد در سال گذشته رسید که بر اساس آن، زنجان رتبه نخست را در این شاخص در کشور به دست آورد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

علی مدقالچی، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان جدید الورود و جامانده از طرح قبلی بیمه تکمیلی می‌توانند در بازه زمانی 20 تا 30 اردیبهشت اقدام به ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری دانا

مراسم احیای شب‌های ماه رمضان به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و زنجان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.