چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حقی راد مدیر امور شیلات جهادکشاورزی استان زنجان در مورد تولید خوراک ماهی در استان زنجان گفت: بخشی از خوراک مورد نیاز مزارع پرورش ماهی در استان تولید می شود که این تولید کنندگان نهاده مورد نیاز واحد تولیدی خود را با ارز آزاد تامین می کنند.

خبرگزاری دانا

علی محمدی رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور هیچ تغییری نداشته است، گفت: امتحانات به‌صورت غیرحضوری و از اواخر خردادماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: سازمان بهداشت جهانی به این باور رسیده که بهترین راه تشخیص بیماری کرونا تست‌های مولکولی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شب‌های قدر ماه مبارک رمضان امسال همانند سال‌های دیگر نیست چرا که ورود میهمان ناخوانده ویروس کرونا موجب شده این مراسم معنوی پرشور نیز که پیش از این به‌صورت جمعی و با آیین‌های باشکوه برگزار می‌شد، زیر سایه سنگین کرونا قرار گرفته و انفرادی برگزار شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان در مورد بازگشایی مساجد در ساعات محدود در استان زنجان گفت: این احتمال وجود دارد که مساجد استان در شب‌های قدر روزنه به صورت 4 ساعته بازگشایی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد شهر زنجان نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می‌شود که اولویت انجام آن در فضای باز مساجد با رعایت فاصله حداقل یک متر اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور ساعت صفر تصادف جاده‌ای ساعت 2 بامداد امروز / سه شنبه / بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان به منظور تمرین آموخته امدادگران و آمادگی هر چه بیشتر و حضور به موقع در امدادرسانی به مصدومان در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب زنجان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: کسب و کارهای مشمول استمهال سه ماهه اقساط بانکی باید تا بهمن ماه سال گذشته بدهی غیرجاری نداشته و جز و مشتریان خوش حساب بانک‌ها باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با سرد شدن هوای مناطق مختلف استان، مردم زنجان شعله وسایل گرمایشی خود را برای گرم کردن منازل بالا برده و به لباس‌های گرم روی آوردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: طی سال گذشته جایگاه‌های سوخت سی ان جی زنجان 5.25 درصد از کل گاز مصرفی این استان را عرضه کردند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مساجد این استان همچنان تعطیل خواهند بود، گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در ستاد استانی، فقط برای سه شب احیای شب‌های قدر، تعداد معدودی از مساجد در شهر زنجان و نیز در شهرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: با توجه به تعطیلی به موقع اماکن ورزشی زنجان، تاکنون موردی از ابتلای احدی از ورزشکاران زنجان به بیماری کرونا، گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: 38 مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری این اداره کل که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بودند، فعالیت خود را مطابق با دستورالعمل‌های اعلام شده از سر گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشترکانی که چهار ماه مصرف آب خود را کاهش دهند، از بسته تشویقی تخفیف در نرخ آب بها بهره‌مند می‌شوند.