چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سرود میدانی نوجوانان مینابی با عنوان «روزای بهتر» و «صبح انتظار» یک‌شنبه شب در سطح شهر میناب اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: ورودی آب به پشت سدهای این استان در سال آبی جاری نسبت به سال آبی گذشته که بارندگی به صورت سیلاب وارد سدهای استان شد، کاهش 18 درصدی داشته ولی نسبت به سال‌های ماقبل آن بیش از سه برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون جلوه‌های زیبایی از همدلی و نوعدوستی از سوی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان به تصویر کشیده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراستان زنجان گفت: جهت حمایت از بیمه شدگان در شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا، برای آن دسته از بیمه‌شدگانی که در اسفندماه نتوانستند حق بیمه خود را بپردازند و دچار وقفه بیمه‌ای شده‌اند، مهلت 2 ماهه‌ای در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان طی امروز و فردا / دوشنبه و سه‌شنبه / خنک‌تر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: با اقدامات مناسب تاکنون هیچ یک از بیماران دیالیزی و پیوندی در این استان به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند و همچنان نظارت‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته یک هزارو 32 فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در این استان صادر شده که 35 درصد در مقایسه با سال 97 رشد یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی نجاتگران ایثارگر هرگز از ذهن خانواده بزرگ هلال احمر پاک نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: خوشبختانه با همراهی مردم و همکاری تمام مسؤولان و اعضای شورای تامین این استان، جرایم خشن در زنجان سال گذشته کاهش قابل توجهی نسبت به سال 97 داشت.

خبرگزاری دانا

علیرضا آرمانی کیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به عدم جهش ویروس کرونا، گفت: بیماری‌زایی این ویروس تغییر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: تمرینات دوچرخه سواران ملی پوش زنجان برای حفظ و ارتقاء سطح آمادگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌ها و هشدارها، انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

علی اسدی، معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در حال حاضر وضعیت هوای زنجان برای گروه‌های حساس ناسالم گزارش شده است.

خبرگزاری دانا

قاسم محمدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز عملیات بیت‌المقدس، از 9 عنوان کتاب در زنجان رونمایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

محمود علیمحمدی، معاون فرهنگی - هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون 6 کتابفروشی برای مشارکت در طرح بهارانه کتاب ثبت‌نام خود را انجام داده اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزش باد شدید، مناطق مختلف استان زنجان را درنوردیده که این وضعیت در آمد و شد عابران خلل ایجاد و باغداران را نیز به خاطر ریزش شکوفه‌های درختان، نگران کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مواضع گفتاری رئیس جمهور در روزهای کرونایی پیرامون اثرگذاری تحریم بر مقابله کرونا این سول را ایجاد می‌کند که آیا بیش از حد دامن زدن به این موضوع، نتیجه وارونه و معکوسی به همراه نخواهد داشت؟