یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

مسئله عفت عمومی موضوعی است که از آن نمی‌توانیم کوتاه بیاییم چرا که استدلال ما مبتنی بر وجه تمدنی و خواستگاه فرهنگ ایرانی ماست. اسلام وجه دوم ما است و در سوره نور و احزاب خداوند حجاب را واجب کرده و استدلال سوم نیز وجه سیاسی و اجتماعی و رعایت محرم و نامحرم مورد تاکید است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رتبه دوم استان زنجان در میزان سرانه مطالعه در کشور طی چند سال مورد استناد مسئولان بود ولی به گفته معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان با رصد مولفه‌های مربوط به حوزه کتابخوانی مثل خرید و امانت کتاب، سرانه مطالعه استان در حد متوسط کشوری تخمین زده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر و دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق مطالعه انجام گرفته، برنامه‌های آموزش تغذیه می تواند روشی کارآمد و کم‌هزینه در ارتقای کیفیت رژیم غذایی، مدیریت منابع مالی و فعالیت فیزیکی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: گزارش هایی در زمینه مشاهده مواردی از مسمومیت در دو مدرسه ابتدایی و یک دبیرستان در شهرهای زنجان و ابهر دریافت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: دقایقی پیش 29 دانش‌آموز مدرسه دخترانه ولی‌عصر (عج) زنجان به دلیل مسمومیت به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسمومیت سریالی دانش آموزان همچنان در شهرهای مختلف کشور ادامه دارد؛ از مسمومیت 30 نفر از دانش آموزان یک مدرسه در ارومیه تا تکرار این قضیه در دو مدرسه در همدان و مدرسه دیگری در فارس و همچنین دبیرستانی در زنجان و لاهیجان ادامه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: دقایقی پیش 29 دانش‌آموز مدرسه دخترانه ولی‌عصر (عج) زنجان به دلیل مسمومیت به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان امروز از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه ولیعصر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه افراد مسموم شده دانش‌آموز هستند و از کادر مدرسه، ولی عصر موردی از مسمومیت گزارش نشده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه ولی‌عصر (ع) زنجان خبر داد و گفت: تعدادی از دانش آموزان به بیمارستان منتقل شده‌اند که حال عمومی آنها خوب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدای از دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت ولیعصر (عج) زنجان دچار مسمومیت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

اکنون حدود 29 نفر از دانش‌آموز به بیمارستان انتقال پیدا کردند و با توجه به علائم، درمان‌های لازم انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: حدود 2 هزار و 700 مورد فرصت سرمایه‌گذاری در کشور شناسایی و در سامانه مرکز خدمات ثبت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرو کشی برق از مخابرات به دلیل عدم پرداخت قبض 20 میلیونی واحد مخابراتی روستای «شیت» در شهرستان طارم استان زنجان باعث قطع ارتباطات اهالی روستا و ایشجاد مشکل برای آنها شد.