یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

اراک - آیین مصالحه و گذشت اولیای دم از قصاص قاتل، با حضور و وساطت رئیس دستگاه قضا در استان مرکزی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جریان این پرونده که در سال 1394 تشکیل شده بود، فرد قاتل، مقتوله که 10 سال داشته و از بستگان او بوده را به قتل رسانده و پس از طی مراحل قضایی، حکم قصاصش را دریافت کرده بود. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در این آیین، ضمن قدردانی از همه افرادی که در امر خیر و پسندیده عفو و گذشت خانواده مقتول از قصاص نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: بخشش خداوند...

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان نقشه برداری با بیان اینکه شاهد فرونشست زمین در نوار جنوبی تهران هستیم گفت: پهنه فرونشست در حال نزدیک شدن به مناطق شهری است و مناطقی در استان کرمان وضعیت خطرناک‌تری نسبت به تهران دارد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: تاریخ تولید و انقضا، کد پروانه بهره‌برداری از اداره‌کل دامپزشکی استان، آدرس محل تولید و شرایط نگه‌داری (تازه: صفر تا 4 درجه سانتی‌گراد، منجمد: منفی 18 درجه سانتی‌گراد) مواردی است که مصرف‌کننده حین خرید فرآورده‌های خام دامی بسته‌بندی شده باید به آن دقت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در هفته پایانی بهمن‌ماه، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابل شیوع ویروس کووید 19، در کل کشور به 34.95درصد کاهش یافته و استان تهران در قعر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته پایانی بهمن‌ماه، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابل شیوع ویروس کووید 19، در کل کشور به 34.95 درصد کاهش یافته و استان تهران در قعر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

در هفته پایانی بهمن‌ماه، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابل شیوع ویروس کووید 19، در کل کشور به 34.95 درصد کاهش یافته و استان تهران در قعر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استان زنجان با وجود موقعیت جغرافیایی خاص و جاذبه‌های بکر تاریخی و طبیعی، سهم اندکی از صنعت گردشگری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی اخبار منتشر شده مبنی بر حذف تبصره تسهیلات اشتغال‌زایی ایثارگران از لایحه بودجه 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری طی نامه‌ای خواستار گنجاندن احکام مربوط به مسکن ایثارگران و واگذاری خودرو و تسهیلات اشتغال‌زایی ایثارگران در لایحه بودجه سال 1402 از سوی نمایندگان مجلس شدند. در این نامه آمده است: بنا بر اطلاعات واصله، در فرآیند بررسی و تصویب بودجه سال 1402...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در جریان نشست نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر مجلس در برخی شورا‌های ملی و استانی را انتخاب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه پیگیری و تعیین تکلیف باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان با تاکید بر لزوم پیگیری و تعیین تکلیف این پروژه که بیش از 10 سال پیش طرح آن ارائه شده است، اظهار داشت: از محل اعتبارات حاصل از مولد‌سازی‌ها می‌توان برای احداث این باغ موزه هزینه کرد. استاندار زنجان گفت: در خصوص مولدسازی‌ها باید تصمیماتی گرفته شود که تا یک سال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد علی اکبری با بیان اینکه سامانه کاتب در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور برقراری عدالت آموزشی در بین تمام دانشجویان دانشگاه راه اندازی شده است، گفت: در راستای تحقق بسته کاری ارتقا کیفیت، کارآمدی دوره‌های تحصیلی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر پایش و ارزیابی کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی و برنامه‌های...