یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از تعطیلی مدارس استان در روز دوشنبه به دلیل سرمای شدید، بارش برف و برودت هوا در این استان خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش برف، مدارس سراسر استان در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه 1401/11/24 در نوبت «صبح و بعداز ظهر» تعطیل است.

وب‌گاه فرارو

صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از تعطیلی همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با پیگیری دستگاه قضا مشکل سندار کردن املاک شهرک قدس شهرستان خرمدره بعد از 32 سال برطرف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان 110 دانشگاه کشور به رئیس جمهور جهت کمک به مردم زلزله زده سوریه و ترکیه نامه نوشتند. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن اهدای سلام، درگذشت جمعی از مردم کشور‌های سوریه و ترکیه، در پی وقوع حادثه غمبار و مهیب زلزله که موجب تألم و تأسف ملت ایران گردید را تسلیت عرض می‌نماییم. ملت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی در نشست تخصصی رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی در زنجان، ضمن ابراز رضایت و تقدیر از تلاش‌های مجموعه همکاران ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: فعالیت‌های این استان در زمینه‌های مختلف از جمله صدور اسناد منابع طبیعی، اراضی کشاورزی امیدوار کننده است و همواره در شاخص‌های سنجش عملکرد، جزو استان‌های برتر کشور است. وی افزود: چند واحد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از امروز دمای هوا در استان زنجان کاهش یافته و در اغلب مناطق به منفی 15 درجه و در مناطق کوهستانی استان به منفی 20 درجه سانتیگراد می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان شامگاه چهارشنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی آذربایجان‌غربی، با اشاره به زمین لرزه 13 مهر شهرستان خوی، اظهار داشت: در این زلزله، 1100 واحد مسکونی با تخریب کامل، 4200 واحد مسکونی آسیب دیده و 523 واحد دامی تخریب شده داشتیم. وی با اشاره به بازسازی 70 درصدی واحد‌های تخریب...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: برخلاف تصور عمومی تنها چهار درصد فعالیت پزشکی قانونی مربوط به فوتی‌ها و مرگ و میر است و بررسی موضوعات دیگر از قبیل تصادفات، نزاع، مصدومان حوادث کار، قصور پزشکی، تعیین سن و اهدای جنین در این سازمان مطرح می‌شود.

وب‌گاه فرارو

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام انجام تحقیقات درباره صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول گفت: اگر به یقین برسیم که تخلفی صورت گرفته قطعاً با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام انجام تحقیقات درباره صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول گفت: اگر به یقین برسیم که تخلفی صورت گرفته قطعاً با متخلفان برخورد می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام انجام تحقیقات درباره صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول گفت: اگر به یقین برسیم که تخلفی صورت گرفته قطعاً با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت جوی استان تهران، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی این استان، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش برف و باران، در ارتفاعات کولاک و بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود. همچنین کاهش دما را شاهد خواهیم بود.