یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین روز از سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در بخش آقایان یکشنبه 30 بهمن‌ماه تا آخرین ساعات این روز در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در جریان بود. در این روز پنج حافظ کل قرآن، چهار قاری و سه مرتل با حضور در جایگاه به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند. در روز اول مسابقات از بین پنج حافظ کل قرآن، تنها یک نفر از آنها موفق به دریافت...

خبرگزاری تسنیم

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان، ناظران در چند شورا انتخاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - محمدطاها نجفی از تیم باشگاه مقاومت بسیج استان زنجان در مسابقات آزاد کشوری سنگنوردی سرطناب در رده سنی نوجوانان به عنوان نایب قهرمانی رسید.

خبرگزاری مهر

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد از راه اندازی سامانه کاتب به منظور بارگذاری محتوای کلاس درس دانشجویان و برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 20 استان کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در خصوص آزادسازی قیمت‌ها در سند انتظارات آموزش و پرورش انتقاداتی مطرح کردند. متن این بیانیه بدین شرح است: ریاست محترم جمهوری اسلامی؛ جناب آقای رئیسی سلام و احترام. اخیرا سندی از جانب شما تحت عنوان سند انتظارات دولت از آ و پ و اولویت‌های تحولی به آموزش و پرورش ابلاغ...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: 2 هزار و 492 عدد انواع سرم پزشکی به ارزش تقریبی سه میلیارد و 500 میلیون ریال در طرح مقابله با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی طی 2 عملیات پلیس استان کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. تردد روان در آزادراه تهران - شمال و هراز و فیروزکوه مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، همچنین آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز‌های جمعه و شنبه پیشِ رو از رودهن به سمت آمل و در محور کندوان تردد از ساعت 12 تا 24 روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به بارش سنگین برف در چند روز گذشته، اغلب راه‌های روستایی استان مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بیش از 90 درصد افراد دیابتی به نوع دوم این بیماری مبتلا هستند که بیشتر ناشی از اضافه وزن و نداشتن تحرک است.