یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا پنج‌شنبه (20 بهمن) فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق و جمعه (21 بهمن) در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و کاهش دما در نقاط مختلف کشور همچنین احتمال وقوع توفان گردوخاک در پنج استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور حقوقی و اموال ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه‌اندازی سامانه "مزایده الکترونیکی و فروش اموال و املاک" قاچاقچیان مواد مخدر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در 4 استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و کاهش دما در نقاط مختلف کشور همچنین احتمال وقوع توفان گردوخاک در پنج استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره. ق. ع توفان گردوخاک در 5 استان و بارش و کاهش دما در نقاط مختلف کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

ضیاییان گفت: امروز در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق اصفهان، شمال و شرق فارس، خراسان جنوبی و پنج‌شنبه کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق مستعد وقوع توفان گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فعالان سیاسی استان زنجان اشتباهات راهبردی شاه، فساد و فحشا، فقر، شکاف طبقاتی گسترده در جامعه و فاصله گرفتن رژیم شاهنشاهی از دین و مذهب را مهمترین دلایل وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ذکر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

49 کتاب در هشت موضوع به عنوان نامزد‌های گروه «هنر» از سوی دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

وب‌گاه منیبان

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: پوشاندن، مخدوش کردن و درآوردن پلاک وسیله نقلیه برای فرار از جریمه مجازات دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر گردشگری گفت: تهران جایگاه ویژه‌ای در پهنه گردشگری کشور دارد و در تعطیلات نوروز شاهد رشد ویژه‌ای در گردشگری بودیم.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان زنجان جاذبه های گردشگری و قابلیت های فراوانی دارد و شایسته سرمایه گذاری بیشتر است.

خبرگزاری مهر

49 کتاب در هشت موضوع به عنوان نامزدهای گروه «هنر» توسط دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - حجم تولیدات پرمنگنات در استان با افتتاح فاز سوم یک واحد تولیدی از پنج هزار و 500 تن به 10 هزار تن در سال افزایش یافت.

وب‌گاه فرارو

پیست اسکی پاپائی که در 45 کیلومتری جنوب غربی شهر زنجان واقع شده است، با وسعت 80 هکتار تنها پیست اسکی استاندارد استان زنجان است که به دلیل داشتن شیب نه چندان تند برای استفاده افراد آماتور نیز مناسب است. این مجموعه در میان 20 پیست اسکی برتر کشور جای دارد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر

واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی، برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.