یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر

واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی، برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی مرگ مشکوک دو بیمار بستری در بیمارستان شهید بهشتی زنجان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز بررسی در این رابطه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار بنیاد سینمایی فارابی در فجر چهل و یکم از اقلیم گوناگون ایرانی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: درجه‌های جدید 22 شهرداری کشور از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام از متقاضیان مسکن در قانون جوانی جمعیت فعال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صندوق توسعه صنایع‌دستی و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره‌برداری 11 بنای تاریخی را به منظور جذب سرمایه گذار به مزایده می‌گذارد.

خبرگزاری مهر

صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دست‌بافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره‌برداری 11 بنای تاریخی را به منظور جذب سرمایه گذار به مزایده می‌گذارد.

وب‌گاه الف

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در ایام الله دهه فجر سه واحد مسکونی به سه خانواده که دارای فرزند چهار قلو در استان زنجان هستند واگذار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح نفس تا کنون تعداد 124 مادر واجد شرایط طرح در سطح استان شناسایی شدند و مورد مشاوره قرار گرفتند که از این شمار، 123 نفر از سقط جنین خود منصرف شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنانوشت: حجم آب موجود در سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهرماه) تا هشتم بهمن‌ماه به 19 میلیارد و 960 میلیون مترمکعب رسید که در مقایسه با سال گذشته کاهش شش درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سه استان زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی آماده باش هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 5 دفتر هسته بین‌المللی مقاومت بسیج دانشجویی در واکنش به اقدام مسلحانه در سفارت جمهوری آذربایجان بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَاِذ یَمکُرُ بِکَ الَذِینَ کَفَرُوا لِیُثبِتُوکَ أَو یَقتُلُوکَ أَو یُخرِجُوکَ وَیَمکُرُونَ وَیَمکُرُ اللَهُ وَاللَهُ خَیرُ المَاکِرِینَ (به یاد آر) وقتی که کافران با...

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف سلاح کلت کمری قاچاق توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (نقطه به نقطه) برای خانوارهای کشور 51.3درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان سیستان وبلوچستان وکمترین آن مربوط به استان بوشهر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.