یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تثبیت و صدور سند بهترین ابزار برای صیانت از موقوفات است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک بر اساس قانون مکلف به راه‌اندازی سامانه تصدیق الکترونیک شده که هم‌اکنون این سامانه به شکل آزمایشی در استان زنجان راه‌اندازی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزارت بهداشت در گزارشی بررسی دو هفتگی وضعیت موارد مثبت، بستری و مرگ ناشی از پاندمی کووید 19 در ایران و جهان را منتشر کرده است که بر اساس آن در کشورمان در هفته 151 بیماری منتهی به 19 دی ماه 1401، 368 نفر بستری و 17 تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در 9 استان بالاتر از میانگین کشوری است و سه استان رکورددار بیشترین بستری‌های کرونایی در کشور هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استانهای سمنان، کرمان و خراسان جنوبی در هفته 151 پاندمی کرونا بیشترین میزان بستری در 100 هزار نفر را داشته‌اند، همچنین در این هفته سه استان زنجان، مازندران و یزد بیشترین میزان مرگ در یک میلیون نفر را گزارش کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خراب‌کاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اطلاعات از دستگیری اعضای 12 تیم تروریستی وابسته رژیم صهیونسیتی در ایران خبر داد و گفت: این تیم‌های تروریستی قصد داشتند با عملیات‌های مختلف انتقام شکست‌های اخیر را بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد، افزود: وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم‌بخش پیروزی‌ها شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«سراب» با دمای منفی 26 درجه سانتی گراد سردترین شهر کشور شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده گروه جهادی شهدا می‌گوید کسی جز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گروه‌های جهادی را جدی نمیگیرد و آنها سرباز رهبر انقلاب هستند. ایشان امر کردند گروه‌های جهادی در میدان باشند، آنها هم لبیک گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: بستری فراهم می کنیم تا کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند و صراحتا نسبت به اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند دوباره به آغوش جامعه بازگردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: در تلاش هستیم در ایام جشن و سرور پیش‌رو بستری را برای عناصری که در جریان اتفاقات اخیر لغزش کردند و اکنون نادم هستند فراهم آوریم تا بتوانند به آغوش جامعه بازگردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبداللهی از دستگیری متهمان به کلاهبرداری اینترنتی در استان زنجان خبر داد.