یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

عابدی حضور یک هزار نفر از دکترمعلمان و برگزیدگان خاک‌خورده عرصه تعلیم و تربیت در این دانشگاه را یکی از مصوبات این برنامه راهبردی خواند و گفت: در برنامه راهبردی مصوب شده است دانشگاه فرهنگیان به 31 دانشگاه جامع استانی تبدیل شود و ساختار منسجمی در دانشگاه فرهنگیان خواهیم داشت که با ساختار نو می‌توانیم پیش رویم.

خبرگزاری دانا

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌های این فدراسیون برای دو ماه پایانی سال را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های این فدراسیون برای این ایام را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های این فدراسیون برای این ایام را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تلاش این اداره کل برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان در ارتباط با تحصیل افزود: در حال حاضر 12 مدرسه یک دانش‌آموز دار در استان فعال است و 187 مدرسه ابتدایی زیر 10 نفر در استان داریم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی 126 خانه محیط زیست در کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتای استان زنجان از دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی با عنوان شبکه پشتیبان شبکه اجتماعی شاد خبر داد،

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از افتتاح 1401 خانه محیط زیست در سطح کشور تا پایان امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان امسال، 1401 خانه محیط زیست در کشور تاسیس می‌شود که با احتساب تاسیس 40 خانه بهداشت در استان زنجان، 126 خانه محیط زیست در کشور ایجاد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آغاز توزیع یارانه نان از امروز کلید خورد جزییات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید

خبرگزاری تسنیم

با اعلام فدراسیون کاراته، انتخابات کمیسیون‌های این فدراسیون روز دوشنبه 3 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

اسامی داوطلبین تایید صلاحیت شده جهت حضور در کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران اعلام شد و دوشنبه 3 بهمن ماه انتخابات این کمیسیون برگزار میگردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: میزان ورودی آب به سدهای کشور از ابتدای سال آبی تاکنون شش میلیارد و شش میلیون مترمکعب ثبت شده که نسبت به سال گذشته که عددی معادل شش میلیارد و 63 میلیون مترمکعب بوده، 9 درصد منفی است.