یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

چه زمانی ما می‌توانیم به عزت برسیم؟ کی انقلاب اسلامی می‌تواند پیام عزت‌مندی‌اش را اعلام کند؟ زمانی که «غَالِبُوا أَنفُسَکُم عَلَی تَرکِ المَعَاصِی»، با ترک گناه، با ترک منکرات، با ترک ضد اخلاقیات و ناهنجاری‌هایی که در جامعه هست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: در گفتمان انقلاب اسلامی «عزت» مفهوم بسیار مهم و کلیدی است، یکی از مفاهیمی است که حقیقتاً انقلاب بانی آن بود، شاید برخی بگویند که قبلا اخلاق، معنویت و آزادی کم و بیش وجود داشت، اما «عزت» دستاورد ویژه انقلاب بود، انقلاب اسلامی مفهوم «عزت» را با خود به ارمغان آورد. نهمین جلسه از نهمین دوره کرسی‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری خواهر و برادری خبر داد که با عنوان کمک خیرخواهانه به مستمندان و نیازمندان 60 میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

خبرگزاری دانا

بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن‌بازار استان قم در روزهای 13 و14 و 15 آذر در دو نوبت صبح و عصر در محل نمایشگاه‌های دائمی قم برگزار می شود

خبرگزاری دانا

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیه گفت: حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی هستند که در تربیت نیروهای انقلابی نقش مهم و تأثیرگذار دارند که در آینده کشور موثر هستند پیشرفت و توسعه کشور به تصمیم گیری این دو نهاد بستگی دارد که باعث می شود کشور جایگاه خود را پیدا کند بعد از انقلاب حرکت های خوبی انجام شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: اکثر دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند و باید به این قشر بها داد.

خبرگزاری دانا

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان قم با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه توانبخشی گفت: مراکز نگهداری از سالمندان و مراکز نگهداری از بیماران ذهنی به دلیل کمبود ظرفیت جزو مشکلات این حوزه از سازمان بهزیستی می باشد که با افزایش ظرفیت این مشکل برطرف خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی‌زاده در نشست مشترک با اعضای هیئت‌علمی، مدیران و کارمندان دانشگاه پیام نور استان قم در ارتباط با آمایش اعضای هیئت‌علمی توضیح داد: در برخی رشته‌ها نسبت غیرمتعارفی بین عضو هیئت علمی و تعداد دانشجویان وجود دارد و در علوم پایه این نسبت رعایت نشده است؛ در همین راستا آیین‌نامه فعالیت‌های علمی بازنگری خواهد شد. رئیس دانشگاه پیام‌نور مهم‌ترین...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری خواهر و برادری خبر داد که با عنوان کمک خیرخواهانه به مستمندان و نیازمندان مبلغ 60 میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: روند پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمک به تامین نقدینگی مورد نیاز بهره‌برداران واحدهای صنعتی و کشاورزی برای حفظ و افزایش فرصت‌های شغلی در این دو بخش مهم اقتصادی استان به خوبی جریان دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر پژوهشی دانشگاه قم گفت: روند پژوهش در استان قم رشد بسیار خوبی دارد به گونهای که در سال 2013 حدود 195 مقاله در مجلات بین المللی از طرف پژوهشگران قم منتشر شد اما این آمار در سال 2022 به حدود 900 مقاله رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: ابتدا برای کروکی آنلاین در پاییز یک دوره آموزشی پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: 2 نفر از آزادکاران قمی با تشخیص کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان، به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده بانوان بالای 18 سال برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه قم با اشاره به اینکه باید پژوهش ها در کشور تقاضا محور و نیازمحور باشد تا مشکلات را حل کند، گفت: آموزش و پرورش باید در راستای برجسته شدن جایگاه پژوهش در بین دانش آموزان اقدامات موثری انجام دهد.