یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو حجت احسان بخش؛ دوشنبه شب توفیق شد در مراسم یادواره 565 شهید سرافراز ارتش در استان قم حضور یابم که امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران مهمان و سخنران ویژه این جلسه بود. شاید خیلی‌ها ندانند که امیر موسوی فرماندهی ارتش مقتدر ایران، متولد از یکی از محله‌های بسیار محروم و البته شهیدپرور قم یعنی محله دروازه ری قم است...

خبرگزاری تسنیم

در فرانسه اگر یک خانم مسلمان، مسیحی و یهودی بخواهد طبق عقایدش محجبه باشد، مگر آزادی دارد؟ آنجا شما آزادید فساد کنید، اما آزاد نیستید نشانه‌های دینداری را ظاهر کنید؛ علامت و تبلیغ مذهب ممنوع، اما علامت و پرچم همجنس‌بازی آزاد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: آزادیِ از هر آنچه انسان را در بند و اسیر کند، بزرگ‌ترین ره آورد اسلام و جوهره ذاتی گفتمان انقلاب اسلامی است. بعد از انقلاب، کج فهمی‌ها و سوء برداشت‌های زیادی از «آزادی» شد. جریان‌های سیاسی «آزادی» و «عدالت» را مقابل هم قرار دادند و به جای نقد دیدگاه‌های یکدیگر به نقد «آزادی» و «عدالت» پرداختند. اصول‌گرایان...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم در حالی مشغول آماده سازی برای مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور است که بیشتر بازیکنان این تیم نفرات بومی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

دشمنان با جنگ شناختی موفق شده‌اند در ادراک و شناخت برخی از مردم ما تاثیرگذاشته بگذارند و این یعنی توانسته‌اند خرمشهرهایی را فتح کنند و ما باید تلاش کنیم این خرمشهرها را آزاد و خواهران و برادرانمان که به اسارت دشمن آمده‌اند را به خانه برگردانیم.

خبرگزاری مهر

اجلاسیه 565 شهید ارتش در استان قم با حضور امیر سرلشکر موسوی و جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به اینکه توجه به سیره شهدا و انتقال پیام آن‌ها رسالت امروز همه ماست، گفت: دشمنان با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیارشان است در این 43 سال همواره به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس بوده‌اند و هدفشان این‌ست که از انتقال پیام شهدا به فرزندان جدید انقلاب جلوگیری شود.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: دشمنان تلاش می‌کنند یاد و خاطره شهدا به بوته فراموشی سپرده شود که وظیفه آحاد ملت است تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

خبرگزاری مهر

قم - فرمانده ارتش با اشاره حوادث اخیر گفت: امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم که همه دشمنان با مؤلفه‌های قدرت در برابر ما ایستاده و با برجسته سازی نقاط ضعف بر روی آسیب‌ها متمرکز شدند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سیاسی وزارت کشور از اختصاص 20 درصد کل یارانه به خانه احزاب خبر داد و گفت: خانه احزاب متولی هماهنگی و ساماندهی فعالیت احزاب و همچنین کمک به فراهم‌سازی فضای گفت‌و‌گوی بین احزاب در کشور است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به نقش مهم جهاد سازندگی قم در دفاع مقدس، اظهار داشت: اجلاسیه پایانی شهدای جهاد سازندگی که از آن‌ها به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر یاد می‌شود روز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس کنگره ملی شهدای استان قم گفت: راه و پیام شهدا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید با استفاده از زبانی جذاب و هنرمندانه برای نسل امروز تبیین شود.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه باید یاد و پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود، گفت: پنج شنبه هفته جاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) جنب گلزار شهدا با حضور 120ناشر از کل کشور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

نشست رسانه ای اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.