یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوری گفت: راه شهدا را باید تداوم ببخشیم که روزگاری احساس کردند باید از پشت میز درس به میدان جبهه‌ها بروند تا از کشور دفاع کنند و امروز برگزاری یادواره شهدا در مدارس برای آشنایی با شهدا بسیار مؤثر است.

خبرگزاری مهر

قم - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشرفت ها در سایه وجود امنیت کسب شده است، گفت: دشمن رویش های علمی کشور را هدف قرار داده و مکان این رویش ها مدرسه و دانشگاه ها هستند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) از اجرای فاز نخست طرح «نذری برای شهید» با هدف توزیع 600 جهیزیه میان زوج‌های جوان خبرداد و گفت: از عموم مردم و خیرین دعوت می‌کنیم تا به نیابت از 6090 شهید استان در این رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه‌ای از حضور حماسی و کم‌نظیر مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تشکر و قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر جمعه و در شب رحلت شهادت گونه دخت موسی بن جعفر (ع) اخت الرضا (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه‌های عزاداریعزاداری حرم مطهر با تعویض پرچم بارگاه منور کریمه اهل بیت (ع) و برافراشته شدن پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر آغاز شد. این مراسم با حضور خادمان، زائران و مجاوران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و در صحن امام رضا (ع) برگزار شد. در این مراسم مجید تال...

وب‌گاه مشرق نیوز

راهپیمایی روز سیزده آبان امروز در 450 شهرستان و 900 شهر برگزار شد. ارزیابی های اولیه مجموع جمعیت مردم در راهپیمایی استکبارستیزانه امروز را حدود 10 میلیون نفر تخمین می زنند. از صبح امروز حدود 3500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری داخلی و خارجی در بیش از 900 شهر کشور مستقر بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: ملت ایران اسلامی و نظام ما قوی و قدرتمند است و دشمنان قادر به حمله نظامی علیه کشور نیستند و به همین دلیل متوسل به حیله فتنه و آشوب شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز استان قم گفت: دانش، مدیریت و توانمندی انسانی به این نتیجه رسیده بود که خرمشهر قابل آزاد شدن نیست، اما اراده الهی بر این بود که خرمشهر آزاد شود و امام راحل به همین دلیل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد. وی افزود: رزمندگان با اخلاص و برای خداوند...

خبرگزاری دانا

جانشین رئیس سازمان بسیج با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی تا قبل از پیروزی انقلاب شعار «نیل تا فرات» را مطرح می‌کرد، گفت: قدرت جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را در تامین امنیت صهیونیست‌ها مستأصل و درمانده کرده است و این رژیم امروز شهرک نشین‌ها را زندانی و با دیوارهای آهنین 12 متری از شهرک‌های خود حفاظت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: چهارمین دوره رویداد «رویازی» با حضور 12 گروه انیمیشن‌ساز در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مالکی‌نژاد با اشاره به برگزاری یادواره شهدای در یک هزار و 400 مدرسه قم، گفت: امروز جامعه هدف جهاد تبیین دانش‌آموزان هستند و باید تجربیات دوران جنگ تحمیلی و ابعاد دشمنی آمریکا را برای دانش‌آموزان بیان کنیم.

خبرگزاری دانا

رحیمی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع مرور تاریخ انقلاب اسلامی برای دانش آموزان است.

خبرگزاری دانا

نمایشگاه مقداد با هدف معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای محلات استان قم در محل نمایشگاه دائمی استان آغاز به کار کرده است.