یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه ورزش سه

نفرات برتر رده سنی زیر 21 سال پسران و وزن 55- بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.

خبرگزاری مهر

نفرات برتر رده سنی زیر 21 سال پسران و وزن 55- بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.

خبرگزاری مهر

دبیر سی‌امین دوره هفته کتاب در آئین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: از میان حوزه‌های نشر، کتاب‌های دفاع مقدس، مردمی‌ترین بخش حوزه نشر به شمار می‌روند.

خبرگزاری دانا

جلاسیه شهدای جهاد سازندگی قم با عنوان سنگر سازان بی سنگر شامگاه 19 آبان با حضور مسئولان و خانواده شهدا و عموم مردم در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح یازدهیمن دوره کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار داشت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در قم اولین نمایشگاه حضوری دولت سیزدهم در استان‌ها است که امید است به برکت خون مطهر شهدا و تلاش ناشران از سراسر کشور، دوره جدید نمایشگاه‌های حوزه دفاع مقدس به صورت پرمحتوا در استان‌ها برگزار شود. مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات...

خبرگزاری دانا

یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به مدت یک هفته در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم پذیرای علاقه‌مندان کتاب است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیین تجدید عهد و میثاق یکهزار نفر از دهه هشتادی و نودی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم با مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در گلزار شهیدان علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: 60 مستند با موضوع فرماندهان و شهدای دفاع مقدس استان در قالب برگزاری کنگره شهدا در دست تهیه است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به تعداد کل زنان بیمه شده ورزشکار در این استان گفت:11 هزار و 628 نفر از بانوان ورزشکار این استان امسال بیمه ورزشی شدند و این به معنای فعالیت حرفه‌ای این تعداد افراد در ورزش بانوان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل ارتش گفت: 10 سال پیش خود آمریکایی‌ها گفتند تجهیزات ما برای پیاده سازی اهداف مان در ایران گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن است. خودشان گفتند سربازان ما در ایران میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند

خبرگزاری دانا

پدر شهید زاهد لویی گفت: نماز و روزه مهدی ترک نمی شد دوستانش اکثرا فعال پایگاه بسیج و هیئت بودند دوستانش نقل می کنند مهدی از دست فروش ها خرید می کرد و در نهایت همان کالای خریداری شده را به خود دست فروش هدیه می داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خشکسالی و کاهش بارندگی ها از این رو بر زندگی عشایر مولد کشور شرایطی را ایجاد کرده است که دامداران فعال این عرصه ناگزیر برای تامین هزینه ها رو به فروش دام های خود (حتی دام های مولد) آورده اند.

وب‌گاه فرارو

کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان همگی تبعه یکی از کشور‌های شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات اداری، نوشت‌افزار و شیرآلات از مدارس غیرانتفاعی، شناسایی و دستگیری سارقان و مهار سرقت‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرماندار شهرستان کهک گفت: در هشت روستای بخش های فردو و مرکزی این شهرستان زمین برای ایجاد اماکن ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان استان قم واگذار شده ولی تاکنون هیچ اقدامی برای آن ها انجام نشده است و بلاتکلیف هستند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق امروز با محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.