یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

دانش‌آموزان با اشاره به اینکه استکبار هیچ‌گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است، مطرح کردند: بی‌گمان، دانش‌آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش‌ناشدنی ایفا کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر ویژگی‌های اسلام ناب را آسان بودن، اختیاری بودن، دارای عقلانیت، فطری بودن، علمی بودن، حرکت به سوی زیبایی‌ها، برخورداری از کمال، جامعیت و حق طلبی و عدالتخواهی دانست.

خبرگزاری دانا

محورروستایی صفرآباد بخش مرکزی قم، به طول 1/1 کیلومتر با اعتبار بیش از بر 19 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خبرگزاری دانا

دانش آموزان استان قم به پویش شیطان بزرگ پیوستند.

خبرگزاری دانا

آتش افروزی دشمنان اسلام در ایران و ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور تاکنون منجر به شهادت 46 نفر از نیروهای امنیتی و نظامی، بسیجیان و همچنین زائران حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان کشور گفت: برگزاری جشنواره‌هایی مانند «راز خون» بهانه‌ای برای یادآوری، دیده شدن و درک اتفاقات و رشادت‌های رزمندگان برای دفاع از خاک این کشور است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: برگزاری جشنواره‌هایی مالند راز خون، باعث می‌شود به لحاظ معنوی احیا مجددی در جامعه صورت بگیرد و از طرفی نیز باعث می‌شود والدین شهدا بدانند که هنوز فراموش نشدند و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های خود و فرزندانشان را همواره قدر می‌دانیم.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: جشنواره ملی عکس «رازخون» زمانی در ترویج فرهنگ شهادت به نتیجه می‌رسد که محصول‌محور باشد و محصولاتش بتواند در لایه‌های عمومی جامعه برای مخاطبان عمومی و جامعه نخبگانی تاثیر بگذارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه یک سالگی مصوبه راه اندازی مرکز اعزام مشترک و شماره تماس واحد امدادی (SOS) در دولت سیزدهم گفته می‌شود سازمان‌ها در انتظار تشکیل جلسه هستند تا در این خصوص به جمع بندی نهایی برسند و تصمیمات نهایی خود را اعلام کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران می گوید مجموع شمارگان چاپ کتاب در کشور 3 درصد رشد داشته است. تعداد عناوین هم 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

خبرگزاری دانا

طی مدت بیش از 40 روز گذشته تعداد زیادی از جوانان کشور مظلومانه و تنها به جرم دفاع از نظام جمهوری اسلامی توسط همین اغتشاشگرانی که مدعی دفاع از حقوق ملت ایران بودند، مجروح و بعضاً به شیوه های بسیار وحشیانه به شهادت رسیدند که تعداد آنها به 46نفر می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها با ناآرامی‌های اجتماعی همزمان شد و چگونگی مدیریت این فضا و رسیدن به فضایی آکادمیک و آرام در دانشگاه از دغدغه‌های این روزهاست. معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معتقد است؛ حضور فعال و به موقع و میدانی مسئولان آموزشی، فرهنگی و اداری...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: شاخص کیفیت هوای شهر قم اکنون در وضعیت ناسالم برای عموم مردم قرار دارد.

وب‌گاه الف

تجمیع شماره‌های تلفن‌های امدادی و تعیین شماره تماس واحد از گذشته چندین بار مطرح شده بود اما به نتیجه نرسیده بود حالا باید دید این‌بار که دولت سیزدهم راه اندازی مرکز اعزام مشترک و شماره تماس واحد امدادی (SOS) را تصویب کرده، شاهد به ثمر رسیدن این مهم خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مسئول کمیته جوجیتسو هیات انجمن های ورزشی استان قم گفت: یکی از جوجیتسوکاران این استان با تشخیص کادر فنی تیم ملی جوجیتسو کشورمان به عضویت تیم ملی در این رشته ورزشی در آمد.

وب‌گاه فرارو

تعدد شماره تماس سازمان‌های امدادی، چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است که در همین راستا برخی از کشور ها نیز برای پاسخ به این دسته از امور شهروندان یک شماره تماس را اختصاص دادند. بر اساس نظر کارشناسان ایمنی یکی از مزایای این طرح افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث و بلایاست، به طوری که پس از برقراری تماس، اقدامات مربوط به اعزام دستگاه‌های امدادی به صورت موازی انجام می‌شود.