یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «فاطمه مسعودی» مادر شهیدان والامقام «احمد و عماد مسعودی» از استان قم روز گذشته (یکشنبه 15 آبان‌ماه) دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، سرپرستان واحدهای یادگار امام خمینی (ره)، واحد علوم پزشکی قم و واحد تاکستان را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: دبیرکل سازمان ملل از رئیس‌جمهور عذرخواهی کرده بود که نتوانستند در دوران کرونا به ایران واکسن دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نوری گفت: دشمنان می‌خواهند امنیت کشور را خدشه‌دار کنند و حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توسط عمال استکبار و آمریکا در همین راستا بوده که البته این اقدام وحدت ملت را بیشتر کرد. وی همچنین گفت: دبیرکل سازمان ملل از رئیس جمهور عذرخواهی کرده بود که نتوانستند در دوران کرونا به ایران واکسن دهند که رئیس جمهور در پاسخ گفتند که «ما در حال حاضر 6 نوع واکسن کرونا تولید و به کشورهای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوری تاکید کرد: امسال 70 هزار دانش‌آموز هنرستانی را اضافه کردیم که این بدان معنا است 70 هزار نیروی حرفه‌ای کار در آینده خواهیم داشت و تلاش می‌شود هنرستان‌ها با مراکز دانش بنیان متصل کنیم.

خبرگزاری دانا

با وجود اینکه شهر قم در دی ماه سال 1399 به عنوان شهر ملی انگشتر انتخاب شد، اما در طول این مدت هنور اقدامات درخوری برای این صنعت در استان با توجه به وعده های داده شده صورت نگرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

این کار‌های علمی نتیجه رشادت‌های شهدا و رزمندگان در طول جنگ هشت ساله تحمیلی بوده است که اگر این امنیت را امروز نداشتیم پیشرفت‌ها امکان پذیر نبود و اقتدار امروز حاصل نمی‌شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: دشمنان می‌خواهند امنیت کشور را خدشه‌دار کنند و حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توسط عمال استکبار و آمریکا در همین راستا بوده که البته این اقدام وحدت ملت را بیشتر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

92 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمنان می‌خواهند امنیت کشور را خدشه‌دار کنند و حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توسط عمال استکبار و آمریکا در همین راستا بوده که البته این اقدام وحدت ملت را بیشتر کرد.

خبرگزاری تسنیم

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار گنجاندن مضامین اسناد لانه جاسوسی سابق آمریکا در کتب درسی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افراد شاکی متوجه شدند باید برای دریافت وام مبالغی را با عنوان اقدامات اداری و تکمیل پرونده به حساب شخصی ناشناس واریز و کلاهبردار پس از دریافت این مبالغ دیگر پاسخگوی تلفن‌های قربانیان نبوده است.