یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

سردار قریشی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی با ملایمت با اغتشاشگران برخورد کردند گفت: اغتشاشات به این خاطر ادامه پیدا کرد زیرا آشوبگران می دانستند ماموران برخورد خشنی نخواهند داشت و اتفاق دیروز در شیراز رخ داد و دشمن به دنبال ترور مردم ایران برای رسیدن به اهداف خود است‌.

خبرگزاری دانا

ظهر امروز یادواره 130 شهیده استان قم در سالن همایش های بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت:‌یکی از اولویت های این اداره کل تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی برای توسعه ورزش برای همه اقشار جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، پویش «همکلاسی مهربان» با هدف تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند اجرایی شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به اجتماع دختران دهه هشتادی در مجموعه ورزشگاهی شهید حیدریان، گفت: صد فقره وام قرض‌الحسنه به بانوان تولیدکننده به میزان پنج میلیارد تومان پرداخت شده است.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بر لزوم تبیین اهداف انقلاب اسلامی و همچنین شرایط دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان از سوی ستاد ملی کنگره شهدا تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید محمد سعیدی در گردهمایی ائمه جمعه استان قم افزود: باید در کنار تقویت فضای مجازی داخلی، بر رونق و شوکت تجمع‌های مذهبی مانند هیأت‌های مذهبی، نماز‌های جماعت و جمعه افزوده شود و از تکیه بر مسائلی که آتش فتنه را می‌افروزد پرهیز شود. وی اظهار کرد: فتنه فعلی فتنه‌ای ترکیبی است و اهداف زیادی پشت آن خوابیده است و دشمنان به دنبال محصولات زیادی...

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز و در جریان حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم، عکاس یکی از خبرگزاری ها از سوی برخی دانشجویان که قصد برهم زدن نظم برنامه را داشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس خانه صنعت و معدن استان قم عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت را قابل دفاع عنوان کرد و گفت: فاطمی امین در دوران فعالیت خود عملکرد خوب و قابل دفاعی چه در بخش صنعت و چه در بخش خودرو داشته است.

خبرگزاری تسنیم

امام «عقل اجتهادی» را برای اثبات نظام اسلامی و یک حکومت تمام عیار در قالب ولایت فقیه به میدان آورد، اینکه مقام معظم رهبری می‌گویند امروز گفتمان اسلام در مقابل گفتمان استکبار صف کشیده است. این اسلام، اسلام ناب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه از نهمین دوره کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والسملمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: عنوان «اسلام» در ترکیب انقلاب اسلامی، بار معنایی بسیار مهمی دارد وانقلاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

دیروز خبر رسید که احمدحسین شریفی رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران که مدت کوتاهی ریاست این مرکز مهم فلسفی را بر عهده داشت، از این موسسه رفتنی شده و جای خود را به عسکر دیرباز داده است. دیرباز که رئیس دانشگاه قم بوده، به تهران آمده و رئیس انجمن فلسفه شده و شریفی از تهران به قم بازگشته و رئیس دانشگاه این شهر شده است. جدای اینکه این تغییر و جابجایی صندلی‌ها متضمن چه معنای محصلی می‌تواند...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کاراته استان قم گفت: محمد ایمان نجفی کاراته کا نونهالان قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان ایران فراخوانده شد.

خبرگزاری تسنیم

آکادمی ملی جودو و سالن ورزش‌های رزمی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از رضایت نسبی ناشران این استان از کیفیت کاغذهای تولید داخل شرکت مازندران خبر داد.