یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - همزمان با آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش جمعی از پیشکسوتان کشتی قم شامگاه یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تجلیل شدند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام خسروپناه رئیس شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه گفت: وقتی سخن از حکمرانی فرهنگی به میان می‌آید می‌توان به نمایش فاخر و حکیمانه "فصل شیدایی" اشاره کرد، اما متأسفانه متولیان فرهنگی از آن به‌دورند.

خبرگزاری تسنیم

آیین مهر سینمای ایران در قم با حضور محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مسئولان، هنرمندان و فیلمسازان استان قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، جمعیت حیات وحش منطقه حفاظت شده پلنگ دره این استان حدود 50 درصد رشد پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: سربازان و لشکریان آمریکایی، با کوچک‌ترین تهدیدی که جان آنها را به خطر بیاندازد، فرار می‌کنند؛ اما رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به فرمان ولی فقیه خود در خط تا پای جان ایستادگی و مقاومت می‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اصناف مجاهدانه در میدان دفاع مقدس درخشیدند؛ به واسطه مجاهدت اصناف، لشکر عملیاتی امام علی بن ابی‌طالب (ع) هیچ کمبودی در دوران جنگ نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار شکارچی گفت: اگر کسی در یک مقام و منصب و مسئولیتی قرار گرفت و خودش را خرج انقلاب اسلامی نکرد، به خون شهدا خیانت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تیراندازی به پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

در مواردی که هر دو نفر زوجین دانشجو باشند، لازم است فقط یک از آنها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‌نام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشکله معارف اسلامی اعلام کرد: ثبت‌نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت (سفر به مشهد مقدس) آغاز شد. زوجینی که حداقل یک نفر از آنها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی 1 فروردین 1400 الی 31 شهریور 1401 باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت. ملاک شرکت در طرح ملی «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی...

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های قهرمانی کشور کاتا جودو روز گذشته با قهرمانی استان قم به پایان رسید.

وب‌گاه الف

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اصناف مجاهدانه در میدان دفاع مقدس درخشیدند، گفت: اگر کسی در یک مقام و مسؤولیتی قرار گرفت و خودش را خرج انقلاب اسلامی نکرد، به خون شهدا خیانت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های قهرمانی کشور کاتا جودو روز گذشته با قهرمانی استان قم به پایان رسید.

خبرگزاری دانا

در پایان پانزدهمین دوره مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور در بخش مردان برترین ها مشخص شدند.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت (سفر به مشهد مقدس) آغاز شد، زوجین دانشجو تا 30 آبان 1401 برای ثبت نام فرصت دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شکارچی افزود: کسی که در مسیر شهداست و سنگر و نگهبان ولی فقیه باشد عاقبت بخیر خواهد شد و نفرین خدا بر کسانی که معبرهای نفوذ دشمن را در بین جوانان و آموزش و پرورش باز کردند.