یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

امروز با فروپاشی شوروی، عملاً دو گفتمان در دنیا بیشتر نیست، یکی «لیبرال دموکراسی غربی» و یکی «گفتمان اسلامی» به رهبری انقلاب اسلامی که این دو دارند با هم رقابت می‌کنند و این روزها چالش آنها به اوج رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کاراته استان قم گفت: «امیر مهدی زاده و مرتضی نعمتی» 2 نماینده کاراته قم در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوتی‌های تصادفات در 4ماهه اول امسال 11درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و این گویای بالا بودن آمار مصدومان و فوتی‌های ناشی از تصادفات در کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مناطق شمالی سیستان‌وبلوچستان و استان کرمان، بخش‌های مهمی از مناطق مرکزی کشور که چالش آب دارند مانند شرق استان اصفهان، استان مرکزی، استان قم، درخصوص آب چالش جدی دارند.

وب‌گاه گسترش

رییس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: ما از سال 85 توانستیم تعداد کشته‌های ترافیکی را از 27 هزار نفر به 17 هزار نفر برسانیم اما هنوز در مسیرهای شهری و بین شهری کشور 5 هزار و 200 نقطه حادثه‌خیز ترافیکی داریم.

خبرگزاری دانا

رییس پلیس راهور استان قم با اشاره به کاهش 13 درصدی فوتی های تصادفات رانندگی در قم در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: 48 نفر از هموطنانمان در شش ماه نخست سال جاری در تصادفات شهر قم کشته شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: گویا از هفته قبل برخی از مردم پیامکی دریافت کرده‌اند که می‌توانند با ارسال برخی از اطلاعات خود مانند کد ملی، شماره تماس سرپرست و اعضای خانوارها برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه گسترش

گویا از هفته قبل برخی از مردم پیامکی دریافت کرده‌اند که می‌توانند با ارسال برخی از اطلاعات خود مانند کد ملی، شماره تماس سرپرست و اعضای خانوارها برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: بخش وسیعی از کشور ما کویر لم‌یزرع است، بخش‌هایی از خراسان رضوی، خراسان جنوبی، بخش‌هایی از استان کرمان، استان اصفهان، استان یزد، شرق قم، جنوب تهران و جنوب سمنان یک منطقه وسیعی است که تقریباً خالی از سکنه است، برای این‌که در این منطقه هیچ آبی وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور گفت: بنا داریم حداکثر تا یک ماه و نیم آینده بحث کروکی الکترونیک در تمامی کشور اجرا شود و تمامی افسران، کروکی‌های الکترونیک صادر کنند.

خبرگزاری مهر

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان با شروع پاییز، فصل جدید اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌های کشور برگزار می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی شهید امنیت استان قم امشب با حضور آیت‌الله خاتمی، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله کعبی و جمعی دیگر از علما و اقشار مختلف مردم در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: «جایی در ایران وجود ندارد که بگوییم کاهش آب شرایط مطلوبی دارد، هر نقطه از کشور را انگشت بگذارید متوجه شرایط بد آب می‌شوید، در سه دهه اخیر وضعیت طوری رقم خورده که برخی شهرها مانند اصفهان، همدان، شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان وضعیت بحرانی دارند.»

خبرگزاری دانا

فرمانده لشگر عملیاتی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام از برگزاری اجلاسیه 1330 شهید نهضت مقاومت مدفون در قم با سخنرانی فرمانده جبهه مقاومت خبر داد.

خبرگزاری دانا

در مراسم تقدیر از فعالان و تشکل‌های صنعت گردشگری که با حضور استاندار، مسئولان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و برخی از فعالان صنعت گردشگری استان قم برگزار شد، از مجتمع گردشگری زیتون به عنوان یکی از مجتمع‌های نمونه گردشگری تقدیر بعمل آمد.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم گفت: فیلم شهدای استان قم به کارگردانی جواد افشار به همت بنیاد فارابی در حال تولید است و دو سریال نیز در مورد زندگینامه شهید زین‌الدین به همت سازمان سینمایی اوج تولید می‌شود.