یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه تا کنون بیش از 93 هزار نفر، بیننده سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» بوده‌اند، گفت: به علت استقبال پرشور و درخواست همشهریان، اجرای این سینمایش در قم سه شب دیگر تمدید شد.

خبرگزاری دانا

مسابقات ورزشی به مناسبت روز ملی پارالمپیک با حضور بیش از 800 کودک کم توان جسمی در سالن ایثار قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: 45 برنامه طی هفته تربیت بدنی در فاصله 26 مهرماه تا دوم آبان ماه در استان قم برگزار می شود.

وب‌گاه فرارو

کارشناس پلیس راهور به تبلت‌هایی که در طرح آزمایشی در اختیار کارشناسان استان قم قرار گرفت، اشاره می‌کند و می‌گوید: سیستم کروکی آنلاین با استفاده از تبلت و داده‌های ایجاد شده براساس طرح تصادف که بخش عمده آن در تبلت‌ها وجود دارد و همچنین وارد کردن داده‌های لازم از سوی کارشناس پلیس راهور، کروکی آنلاین را ترسیم می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: 85 درصد از صنعت گردشگری قم در اختیار بخش خصوصی است و تا پایان امسال پنج طرح گردشگری به مجموعه های گردشگری قم اضافه می شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عصر پنجشنبه 21مهرماه مصادف با شب ولادت حضرت رسول اکرم و امام صادق علیهما السلام، با برپایی مراسم شادپیمایی کودکان به همراه عروسک‌ها و شخصیت‌های نمایشی و کارتونی در بوستان علوی قم، به ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک خود پایان بخشید.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قم و همچنین نزدیکی به استان تهران، زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی در این استان وجود دارد

خبرگزاری دانا

جشنواره بزرگ خانوادگی ناشنوایان قم با همت هیئت صاحب الزمان ناشنوایان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: 25 بقعه شاخص استان قم، میزبان جشن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) خواهند بود.

خبرگزاری دانا

بنظرم بهترین اتفاقی که می تواند در راستای رفع نیاز حداکثری ارباب رجوع بیفتد، حرکت سریع تر از پست سنتی به سمت پست هوشمند است که خداراشکر اقداماتی در این زمینه شروع شده است. قطعا با این اتفاق سرعت عملیات پستی نیز افزایش یافته و رضایتمندی حداکثری رادر پیش دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از گزارش‌ها حاکی است که بیشترین تعداد پیامک برای مردم قم و کرمانشاه ارسال شده است. اما این پیامک‌ها با واکنش مقامات این دو استان مواجه شده و آن‌ها جریان وام 10 میلیونی را کلاهبرداری می‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجرمان سایبری در کمین مردم هستند و اخیرا با بهانه دریافت وام یارانه با پیامک‌های دروغین قصد کلاهبرداری از مردم را دارند.

وب‌گاه گسترش

‌از هفته قبل خبر رسید که مشمولان یارانه می‌توانند وام 10 میلیونی بدون کارمزد دریافت کنند. این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین وامی وجود ندارد و سازمان‌های دولتی از آن بی‌خبرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از هفته قبل خبر رسید که مشمولان یارانه می‌توانند وام 10 میلیونی بدون کارمزد دریافت کنند. این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین وامی وجود ندارد و سازمان‌های دولتی از آن بی‌خبرند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: تیم کشتی آزاد این استان به مسابقات استعدادهای برتر کشور در تهران اعزام شد.