یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عصر ایران

احمد حاجی‌زاده: جنگ و دفاع مقدس تمام نشده بلکه شرایط و نوع آن تغییر پیدا کرده است. با تحلیل ساده متوجه می‌شویم که تمام دنیا مانند دوران جنگ تحمیلی در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی زاهدلویی از بسیجیان استان قم که توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفته بود، امروز پس از چند روز بستری در بیمارستان، به شهادت رسید.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مهدی زاهد لویی از طلبه های بسیجی استان قم که در آشوب ها و اغتشاشات اخیر قم از ناحیه ریه با سلاح سرد مجروح شده بود، امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری دانا

روسای و اعضای 4 هیئت کشتی البرز، قم، سمنان و قزوین امروز مهمان فدراسیون کشتی بودند و از کمپ تیم های ملی بازدید کردند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم از طریق سایت دیوار از 30 نفر بیش از 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد از طریق شبکه اینستاگرام با سایت های شرط بندی و قمار آشنا شده و چون باخت زیادی دادم؛ به تهیه پول از طریق مانورهای متقلبانه و کلاهبرداری روی آورده و با فروش و اجاره سوئیت خالی به چندین نفر و همچنین ادعا تجارت برنج از شکات کلاهبرداری کردم.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه نامبرده 44 ساله و اهل یکی از استان‌های غربی است، تصریح کرد: از وی همچنین یک عدد تیغ دست ساز کشف شده که در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

متهم از طریق سایت دیوار از 30 نفر بیش از 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم از طریق سایت دیوار از 30 نفر بیش از 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

انتشارات کتاب جمکران، کتاب «پری خاطره‌ها» نوشته کلرژوبرت را منتشر و راهی بازار نشر کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به پیوند مدرسه و مسجد در راستای فعالیت های فرهنگی، گفت: در حال حاضر 30 پروژه در قالب استاندار سازی مدارس انجام شده و 30پروژه مدرسه سازی هم در حال تحویل است.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین در این بازرسی 45 دستگاه ماینر و 15 عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

5 تن ماری جوانا در یک مرغداری متروکه در بخش سلفچگان قم کشف و متهم دستگیر وبه مراجع قضایی تحویل داده شد.

وب‌گاه فرارو

طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت.