یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

پنجمین یادواره 565 شهید ارتش استان قم با محوریت شهدای نیروی ارتش در سالن قدس مدرسه امام خمینی در قم برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده ناوشکن جماران جمهوری اسلامی ایران از خنثی‌سازی مداوم حمله‌های دزدان دریایی علیه کشتی‌های کشورمان در آب‌های آزاد خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوشکن‌های ایران تا 4 هزار کیلومتر دورتر از مرزهای کشور حضور دارند و مأموریت‌های خود را انجام می‌دهند، تصریح کرد: با توجه به تجهیزات دفاعی، اقیانوس اطلس و آرام نیز می‌تواند محدوده مأموریت ما باشد و دشمن نیز این توانمندی ما را به خصوص در حوزه بازدارندگی رصد می‌کند و این اقتدار را می‌بیند.

خبرگزاری دانا

امیر دریادار ایرانی با اشاره به اینکه در نه جنگ تحمیلی و نه امروز دشمن نتوانست و نمی تواند یک قطره از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران را تصرف کند گفت: نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و همین عامل موفقیت این نیرو است.

خبرگزاری دانا

نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

شهید مهدی زاهدلویی متولد 1381 از طلبه های بسیجی استان قم که در آشوب ها و اغتشاشات اخیر قم از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر 21 سال پسران مشخص شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعیدی با بیان اینکه دشمنان همیشه خودشان علنی به صحنه نمی آیند و افراد دیگری را به میدان می فرستند، گفت: مشاهده کردیم که در آشوب های اخیر نوجوانان محدودی به میدان فرستادند و خود پشت پرده بودند.

خبرگزاری دانا

با حضور اقشار مختلف مردم مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت طلبه‌ای بسیجی شهید مهدی زاهد لویی در قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اوقاف قم گفت: اوقاف باید در زمینه اجرای امینانه نیت واقفان، اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌تری را در دستور کار قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

خبرگزاری دانا

معاون امور اقتصادی استانداری قم گفت: در شش ماه نخست سال جاری 4 میلیون و پانصد هزار دلار حجم سرمایه گذاری خارجی در قم بوده است و 3750 میلیارد تومان بخش خصوصی داخلی در استان قم سرمایه گذاری کرده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک جاعل ایران چک و کشف 56 قطعه ایران چک 50 هزار تومانی مجعول در این رابطه خبر داد. رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک جاعل ایران چک و کشف 56 قطعه ایران چک 50 هزار تومانی مجعول در این رابطه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در هر برهه‌ای که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم، ملت ایران را آماج فتنه‌ها و حملات خود قرار داده و دست به اغتشاش زده‌اند، این مدافعان امنیت بودند که در صف اول دفاع حاضر شده و مظلومانه جان فدا کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: کسیانی که به خود جرات انجام چنینی جسارت‌هایی را میدهند قطعا نه از این مردم هستند و نه دلسوز مردم خواهند بود.