یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روندهای موجود با وجود ادامه تورم بالای حاکم بر کشور، مثبت است و جهت‌گیری آینده محل امیدواری است.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «وقتی بابا رئیس بود» می‌گوید هدفش این بود به نوجوان امروز بگوید جمهوری اسلامی را با مسئولان کم عمل یا نقص بعضی از مسئولان قضاوت نکند بلکه آن را با شهدایی که داریم، بشناسد.

خبرگزاری دانا

مدیر شبکه نسیم با اشاره به اینکه سال به سال مغناطیس اربعین مردم بیشتری از جهان را دور هم جمع خواهد کرد، گفت: اربعین بزرگترین اتفاق میدانی جهان است که باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

مراسم تجلیل از مدال‌آوران برون مرزی سال 1401 استان قم در استانداری قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم از ساخت مسابقات مداحی تلویزیونی نسلی نو برای دهه هشتادی ها و نودی ها خبر داد و گفت: در دو دهه اول محرم با تلاش چهار هیئت 40 برنامه عزاداری در منازل و محلات شهدا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان قم بابیان اینکه ورزش قم روند رو به رشد و توسعه‌ای دارد، گفت: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیز دولت توجه خاصی به این استان کرده‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدیدی از ضرب و شتم 2 روحانی در قم اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدال آوران برون مرزی ورزش قم در سالجاری روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور استاندار قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

رئیس کانون شاعران آئینی استان قم با اشاره به اینکه از مداحان خواهش می کنیم شعری که پیام ندارد را نخوانند، گفت: حرکت امام حسین (ع) در کربلا جنبه اعتقادی، سیاسی و حماسی داشت و اربعین یک حرکت سیاسی جامع و توفنده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بازرسی فرماندهی استان قم گفت: درگیری با روحانی دارای اختلافات محله ای بوده و علت درگیری هیچ ارتباطی با جایگاه روحانیت نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگذشت میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی، برای ایران و ایرانیان همچون دیگر مردم جهان یادآور پایان حکومت کمونیستی در اتحاد شوروی و همچنین دیگر کشورهای اقماری آن است. اما برای آنهایی که دوران اصلاحات در ایران را تجربه کرده‌اند، یادآور روزهایی است که برخی جریان‌ها به دنبال رد پای این سیاستمدار در سیاست دولت وقت در آن روزگار بودند.

خبرگزاری دانا

کارگاه انتقال تجربیات اربعینی ویژه فعالان رسانه ای اربعینی و رابطین رسانه مواکب استان قم برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرهنگ کلاگر در خصوص انتشار خبر ضرب و شتم دو روحانی در فضای مجازی گفت: یکی از روحانیون با طرفین درگیری همسایه و دارای اختلافات محله‌ای بوده و علت درگیری هیچ ارتباطی با جایگاه روحانیت نداشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بازرسی فرماندهی استان قم گفت: درگیری با روحانی اختلافات محله ای بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص انتشار خبر ضرب و شتم 2 روحانی در فضای مجازی گفت: یکی از روحانیون با طرفین درگیری همسایه بوده و دارای اختلافات محله ای بوده و علت درگیری هیچ ارتباطی با جایگاه روحانیت نداشته است.

خبرگزاری دانا

معاون امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه خلاقیت بخش کشاورزی قم با است گفت: سهم استان قم از بودجه در بخش تملکات و اشتغال سه برابر شده است.