یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه طی دوسال آینده تمامی اراضی کشاورزی قم سند دار می شوند گفت: 113 پلاک از 413 پلاک شناسایی شده اراضی کشاورزی قم در 10 ماه گذشته سند دار شده اند.

خبرگزاری دانا

پل عابر پیاده در کمربندی امام علی (ع) روبروی پمپ بنزین شیخ آباد یکی از پل های پرتردد منطقه که به دلیل سرقت نرده های حفاظ نا ایمن شده بود با پیگیری خبرنگار ما ایمن سازی شد.

خبرگزاری مهر

کارسوق «شبیه ساز اختراع» ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان و در فناوری های نوین برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

زرندیه - ششمین سوگواره تعزیه زرندیه پس از اجرای گروه های مختلف شبیه‌خوانی با معرفی نفرات برتر هر رشته پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان قم گفت: باستانی‌کاران قم بر سکوی دومی رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور ایستادند.

خبرگزاری دانا

رئیس کانون شاعران آئینی استان قم با اشاره به هدف امام حسین (ع) در قیام عاشورا گفت: حرکتی که سیدالشهدا برای قیام انجام دادند دقیقا یک حرکت محاسبه شده بود و ما نمی توانیم حرکت را صرفا برای یک گزینه و هدف تعریف کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

گرازهای وحشی به زمین های کشاورزی قم حمله ور شدند.

خبرگزاری تسنیم

در پایان بیست و سومین دوره مسابقات جودو نوجوانان قهرمانی کشور، استان خراسان رضوی به قهرمانی رسید.

خبرگزاری مهر

رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی در بهشهر به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ رییس دانشگاه علوم‌پزشکی قم با اشاره به بستری بودن 22 بیمار بدحال کرونایی از مرگ یک بیمار در 24 ساعت منتهی به یازدهم شهریور ماه جاری خبر داد.

خبرگزاری دانا

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رشد صادرات غیرنفتی نشانگر پایداری صادرات و کم‌رنگ‌شدن نقش نفت در اقتصاد کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت گفت: 30 درصد لوازم یدکی قاچاق یا تقلبی است و در این خصوص تولیدکنندگان و واردکنندگان ملزم به درج کد رهگیری در محصولات هستند و اگر فاقد این کد باشد در حکم قاچاق و تقلب است، از ابتدای سال 230 میلیون کد بر روی محصولات درج شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به قم با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر برنامه زیرساختی دولت برای مقابله با کالای قاچاق و تقلبی گفت: این اقدامات در برخی کالاها مانند لوازم خانگی، یدکی و خودرو وارد فاز اجرا شده است.