دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

فراخوان ویژه برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سوگ چهلمین روز شهادت امام حسین‌(ع) با عنوان «سوگواره زائرین و جاماندگان اربعین حسینی» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان ویژه برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سوگ چهلمین روز شهادت امام حسین‌(ع) با عنوان «سوگواره زائرین و جاماندگان اربعین حسینی» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ رییس هیات دو و میدانی قم از کسب مدال برنز دونده قمی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

87 عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال فردا در یک رای گیری نفس گیر، رئیس بعدی این فدراسیون را انتخاب خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به اینکه بیش از 930 کارت بازرگانی در قم صادر شده که همگی واقعی و فعال هستند گفت: احیای واحد های راکد و جلوگیری از تعطیلی واحدهایی که با مشکل اقتصادی مواجه هستند از اولویت‌های اتاق است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروژه 180 واحدی مسکن طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد.

وب‌گاه الف

87 عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال فردا در یک رای گیری نفس گیر، رئیس بعدی این فدراسیون را انتخاب خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم با اشاره به اینکه فرهنگ حراست از بافت‌های تاریخی در قم پایین است، گفت: در زمینه گردشگری به دلیل نبود ساختار مناسب در استان، دلالی شکل گرفته است و مبارزه با دلال ها سخت است چون شبکه محلی درهم تنیده ای دارند و بسیاری از آنها عرب زبان هستند.

خبرگزاری دانا

توسعه کشت قارچ در استان قم به دلیل اشتغال بالا و کم آب بر بودن آن مورد توجه است و سالانه بیش از دو هزار تن قارچ در استان قم تولید می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت پروژه 180 واحدی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را در قم افتتاح کرد.

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با هفته دولت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهر مقدس قم سفر کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دستورالعمل اجرایی واردات خودرو باید توسط وزارت صمت تهیه شود و این دستورالعمل بزودی تدوین خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - همزمان با هفته دولت یک واحد تولیدی کفش در استان قم با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهک قم گفت: 800 هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به کشت محصولات زراعی اختصاص یافته و کشاورزان بومی منطقه از این طریق امرار معاش می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات دوو میدانی قم گفت: مدال نقره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور به علی سلامتیان، دو و میدانی کار قمی رسید.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم به مناسبت هفته دولت از برگزاری همایش آموزشی، ترویجی معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان قم خبر داد.