یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

37 پروژه بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و 943 میلیارد ریال امروز در بخش خلجستان قم افتتاح شد که 213 اشتغال مستقیم ایجاد می کند که 22 پروژه آن زیربنایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم گفت: شروع و علت نزاع و درگیری رخ داده شده چند روز اخیر بین 2 ضارب و 2 روحانی در قم مشخص شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم گفت: شروع و علت نزاع و درگیری چند روز اخیر بین 2 ضارب و 2 روحانی در قم به دلیل اختلافات شخصی بوده است.

خبرگزاری دانا

رئیس کانون شاعران آئینی استان قم در میزگرد نهضت عاشورا و اجتماع میلیونی اربعین حسینی با اشاره‌به‌نزدیک شدن به اربعین حسینی گفت: اربعین یک حرکت سیاسی جامع و توفنده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی سفرهای استانی سال اول دولت سید ابراهیم رئیسی نشان می‌دهد عمده سفرهای رئیس جمهور فقط به مراکز استان‌ها خلاصه نمی‌شود بلکه رئیسی در چند سفر ابتدایی خود نشان داد که اولویت دولت مردانش باید مناطق محروم، صعب العبور، نقاط صفر مرزی و حاشیه شهرها باشد.

خبرگزاری مهر

فراخوان ویژه برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سوگ چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) با عنوان «سوگواره زائرین و جاماندگان اربعین حسینی» منتشر شد.

خبرگزاری دانا

در کنار روحیه اخلاق‌مداری می‌توان به روحیه جهادی وی نیز اشاره کرد، شاهچراغی چه زمانی که به‌عنوان فرمانده سپاه قم در خدمت نظام بود چه هم اکنون که استاندار استان قم است همواره سعی کرده در میدان عمل و خط مقدم خدمت کند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از افتتاح چهار سینما در آینده نزدیک خبر داد و گفت: زمینی در پردیسان برای مسکن خبرنگاران در نظر گرفته شده که اقدامات لازم برای تغییر کاربری و اخذ مجوزها انجام شده است.

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر / کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش / حکم اعدام برای قاتل 4 نگهبان شرکت در شهریار / سرگذشت دختر رفیق باز!/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر / قتل همسر باردار به‌خاطر تقاضای خرید سیسمونی!/ دختر دانشجو سارقان دستودلباز را لو داد

خبرگزاری دانا

بیست و یکمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی» از هفتم مهر به مدت 15 شب، در شهر مقدس قم روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم امروز هشتم شهریور ماه طی سخنانی اظهار کرد: یک فرد «گربه شنی» که از جمله گونه های نادر بوده و در بخش های کویری و بیابانی زندگی می کند، برای نخستین بار در قم مشاهده و رصد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به مشکلات باشگاه لیگ برتری فردوس گفت: افرادی در داخل استان نمی خواهند این باشگاه که در لیگ برتر فوتسال فعال است در قم بماند اما ما برای این تیم از آبروی خود مایه گذاشتیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: 11 میلیارد تومان کمک بلاعوض در دولت سیزدهم جذب و به موسسه های فرهنگی قم پرداخت شد تا بخشی از مشکلات آن ها رفع شود.