سه‌شنبه 8 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، روابط‌عمومی سپاه استان قم طی بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، روابط‌عمومی سپاه استان قم طی بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای دو مدیر، یک سرپرست و یک مشاور جدید این سازمان را منصوب کرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای دو مدیر، یک سرپرست و یک مشاور جدید این سازمان را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای دو مدیر، یک سرپرست و یک مشاور جدید این سازمان را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حسینی قمی در برنامه سمت خدا روی آنتن زنده شبکه سه سیما از ریخت و پاش‌های سازمان حج و زیارت به عنوان یک سازمان دولتی گلایه کرد و گفت: حج و زیارت در استان قم یک ساختمان 14 طبقه دارد! یک استان، 14 طبقه برای یک سازمان. چرا باید اداره‌های دولتی در بهترین نقطه، گران‌ترین ساختمان‌ها را داشته باشند. مگر پول این‌ها از کجا می‌آید؟! انتقاد حجت‌الاسلام...

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای دو مدیر، یک سرپرست و یک مشاور جدید این سازمان را منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

طبق مصوبه دولت اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده و تا کنون این مسئله در 12 استان اجرایی شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با بیان این که مصرف برق در ادارات باید 30 درصد کاهش یابد، گفت: برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام حسینی قمی در اعتراضی تامل برانگیز از بریز و بپاش‌ها در سازمان حج و زیارت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین نشست از هشتمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم واندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: راجع به آینده انقلاب اسلامی این سؤال مطرح است که چگونه می‌توانیم اتفاقاتی...

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا رییس مرکز بهداشت استان قم گفت: با پایان فعالیت مرکز واکسیناسیون واقع در حرم مطهر، تنها مرکز واکسیناسیون در ساعات غیراداری، مرکز واکسیناسیون شماره یک واقع در میدان روح الله شهر قم است.

خبرگزاری دانا

مردم انقلابی استان قم در جهت محکومیت اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در میدان روح الله تجمع کردند.