پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم: در بازرسی صورت گرفته از کل محموله خودروی موصوف تعداد 49 بسته در بطری‌های پلاستیکی حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 51 کیلو و 450 گرم کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از 51 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیونت در پوشش تره بار خبر داد.

وب‌گاه گسترش

شرکت عمران شهرهای جدید ایران اعلام کرد که پروانه تأسیس شهرک مسکونی دولتی پرنیان در قم توسط ستاد مدیریت شهرک‌سازی کشور صادر شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت عمران شهرهای جدید ایران از صدور پروانه تأسیس شهرک مسکونی دولتی پرنیان قم توسط ستاد مدیریت شهرک‌سازی کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌گویند 120 سال پیش علی‌خان نامی که از متمولین زمان خود بود، بندی خاکی را روی رودخانه «شور» می‌سازد تا آب رودخانه شور و بخشی از سیلاب‌ها را به سمت زمین‌های کشاورزی خود در اراضی پایین دست ورامین ببرد. می‌گویند 120 سال پیش علی‌خان نامی که از متمولین زمان خود بود، بندی خاکی را روی رودخانه «شور» می‌سازد تا آب رودخانه شور و بخشی از سیلاب‌ها را به سمت زمین‌های کشاورزی خود در اراضی پایین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 30 حوزه انتخابیه نهایی شده و فقط نتیجه حوزه استان تهران طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش دریافتی در ستاد انتخابات کشور تا ساعت 15 روز یکشنبه شمارش...

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویتِ دانشگاه های آزاد سراسر کشور با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویتِ دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران و معاونان و نیز جمعی از رؤسای دانشگاه آزاد سراسر کشور روز سه شنبه پانزدهم اسفند در استان قم برگزار می‌شود. این جشنواره در سطح واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با ایجاد دبیرخانه در واحد‌ها و مراکز استانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، نامزد‌های دریافت جایزه از سومین دوره مسابقه ملی چهارراه را معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی فایل های فروش نشان می دهد با بودجه‌ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی فایل های فروش نشان می دهد با بودجه‌ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.