جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود. انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند 1402 با رأی‌گیری در حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور برگزار شد. پس از پایان فرآیند رأی گیری، آرای...

خبرگزاری مهر

نایب رییس مجلس با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: امیدوارم با هماهنگی و همدلی بتوانیم قدردان اعتماد مردم در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت و حرکت جهت تحقق بیانیه گام دوم باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات 1402 مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان چهار حوزه انتخابیه اردبیل با پایان شمارش آرا مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذوالنوری و رئیس دفتر مصباح یزدی به مجلس رفتند نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم مشخص شد. در انتخابات مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و محمد منان رئیسی و حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش به مجلس راه یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های 13 گانه انتخابی آذربایجان شرقی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به صورت رسمی در استان قم اعلام شد.

خبرگزاری مهر

نتایج شمارش آرا انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت رسمی اعلام شد.

وب‌گاه الف

«ذوالنوری، رییسی و روانبخش» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قم به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یافتند و «آیت الله سعیدی» نیز اکثریت آرا را در انتخابات خبرگان رهبری کسب کرد.

خبرگزاری مهر

شمارش آرا از شب گذشته آغاز شده است و بر این اساس آمار انتخابات در هر حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج انتخابت خبرگان در برخی حوزه ها مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار قم نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان حماسه ای دیگر در دفتر انقلاب به ثبت رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس خبرگان رهبری استان قم مشخص شد.