جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس جمهور در جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا سازمان محیط زیست را مکلف کرد تا برنامه های اصلاحی دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آلودگی هوا را پیگیری و به آنها ابلاغ کند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «اولین برف» داستانی کوتاه از زندگی کوتاه اولین شهید دانش‌آموز انقلاب اسلامی ایران در 19 دی ماه قیام خونین مردم انقلابی قم را روایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامی تکیه بر توده‌های مردم را انتخاب راهبردی امام (ره) در قبال روش‌های رایج سیاسی از جمله نشست و برخاست با احزاب و چهره‌های سیاسی دانستند و گفتند: همه باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایح بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه اعلام شد و به این ترتیب، چهره‌های احراز و یا رد صلاحیت شده در هر حوزه انتخابیه مشخص شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم قم امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: پیگیری گزارش های مردمی از طریق سامانه 190 منجر به پلمب مرکز دندانسازی غیرمجاز در استان قم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در استان البرز 123 داوطلب برای هر کرسی مجلس رقابت خواهند کرد. این آمار در استان تهران 77 نفر، در استان فارس 37 نفر و در استان اصفهان 25 نفر است.

وب‌گاه فرارو

هرمزگان با رشد منفی 70.9 درصد در رده دومین استان کم بارش سال آبی جاری تا 16 دیماه 1402 قرار گرفته است؛ بارش‌ها در استان‌های مرکزی و فارس نیز هر کدام 67 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه فرارو

رییس کل دادگستری استان قم گفت: در سال جاری 2 فقره حد سرقت پس از قطعی شدن حکم و انجام تشریفات قانونی در اجرای احکام دادسرای قم اجرا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی، تا 16 دیماه امسال بارش در 28 استان کشور در مقایسه با دوره بلندمدت منفی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور در مقایسه با دوره بلندمدت منفی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور در مقایسه با دوره بلندمدت منفی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی فرزند عبدالکریم در تاریخ 14 آبان‌ماه 1362 در شهرستان اهواز از پدر و مادری مؤمن و متدین در خانواده‌ای ساده دیده به جهان گشود و دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در شهر مسجدسلیمان گذراند، از همان ابتدا نامش را مهدی نهادند تا در آینده سربازی مخلص و فداکار برای امام مهدی (عج) باشد، در کودکی پدرش دائما در جبهه‌ها بود و با مهر و...

خبرگزاری تسنیم

همایشی به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و معرفی دستاوردهای 20 ساله مرکز نشر هاجر برگزار می‌شود.