جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به برودت دما و وارونگی هوا برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، کلیه مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان روز شنبه مورخ 23 دی ماه 1402 بصورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهد کودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی استان قم فردا (شنبه) غیر حضوری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان قم فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان قم فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران آمده است: با توجه به برودت دما و وارونگی در روز شنبه مورخ 23 دی ماه برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد مدیریت بحران قم جمعه شب با صدور اطلاعیه‌ای از غیر حضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های این استان در روز شنبه 23 دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان قم فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین پلیس راه استان قم علت این حادثه را لغزندگی جاده و بی احتیاطی و ناتوانی راننده کشنده تریلی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یگان حفاظت میراث فرهنگی قم سرباز امریه جذب می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه این زوج افزون بر 12 میلیارد تومان است که سرقت‌های خود را به شیوه کارت کشی انجام می‌دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم اطلاع داد: یگان حفاظت میراث فرهنگی قم با دریافت مجوز‌های لازم سرباز امریه جذب می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله عباس کعبی ظهر پنجشنبه در پنجاهمین همایش ائمه جماعات استان قم بیان کرد: روحانیت در عرصه ترویج معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام نقش بسیار مهمی دارند. وی افزود: شناخت معارف اسلامی در گام نخست و تبیین این آموزه‌های دینی در میان اقشار جامعه از جمله وظایف مهم روحانیت است و از سویی دیگر روحانیون در راستای اقامه حکم الهی نیز مسوولیت دارند. آیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا و نیز ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب‌های کشور امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان محیط زیست از مأموریت این سازمان برای تدوین تقویم زمانی پیگیری مصوبات جلسات امروز کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا و ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب‌ها در بازه زمانی حداکثر یک ماهه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره‌های شعر رضوی شامل شعر فارسی، عربی، ترکی آذری و کودک و نوجوان است که تا 25 اسفندماه آثار شعرا را می‌پذیرند و محافل مردمی آن در فروردین 1403 برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

جلسات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا و نیز ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور سازمان حفاظت محیط زیست را مکلف کرد برنامه‌های اصلاحی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آلودگی هوا را احصاء و به آنها ابلاغ کند تا با زمان‌بندی مشخص در دستورکار دستگاه‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور در جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا و ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب ها بر لزوم اجرای برنامه ها و اقدامات موثر در جهت کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.