جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: در بحث سفر زیرساخت‌های متعددی را نیاز داریم که بخشی از آن مربوط به حمل‌و‌نقل و بخشی در حوزه اقامت است.

خبرگزاری دانشجو

نشست کرسی‌های آزاداندیشی به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع «نقش مشارکت مردمی در انتخابات با هدف تحکیم پایه‌های نظام اسلامی بر اساس مسائل جدید» به همت «مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم» و «اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر» در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. در این جلسه دکتر حامد روشن‌چشم ضمن تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در سال...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از ایجاد بیش از 238 هزار فرصت شغلی در کسب و کارهای خرد و کوچک از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین بعد از اعلام آخرین وضعیت چهار بسکتبالیست نوجوان استان قزوین، از مردم خواست که برای سلامتی آنها دعا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آقابابایی از ایجاد بیش از 238 هزار فرصت شغلی در کسب و کار‌های خرد و کوچک از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

وب‌گاه گسترش

شایعات جدیدی که در ارتباط با محدودیت سوختگیری مطرح شده بود، از سوی مسئولان تکذیب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد که هیچ محدودیت جدیدی درباره تخصیص بنزین اعمال نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد که هیچ محدودیت جدیدی درباره تخصیص بنزین اعمال نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جعفر سالاری تغییر در سهمیه بندی بنزین را تکذیب کرد و گفت: از تابستان تا الان روال بدین شکل است که در هربار سوخت‌گیری امکان دریافت بیش از 40 لیتر وجود ندارد و این موضوع جدیدی نیست و از تابستان روال در کل کشور به همین شکل بوده است. جعفر سالاری تغییر در سهمیه بندی بنزین را تکذیب کرد و گفت: از تابستان تا الان روال بدین شکل است که در هربار سوخت‌گیری امکان دریافت بیش از 40 لیتر وجود ندارد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی بنایی در نشست کرسی‌های آزاداندیشی «مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم» و «اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر» که بمناسبت گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهرقم برگزار شد، گفت: باید بزرگان کشور همانند مراجع عظام تقلید یا جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم به کسانی که دنبال حضور حداقلی هستند نهیب بزنند...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد که هیچ محدودیت جدیدی درباره تخصیص بنزین اعمال نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از تلاش برای انتقال بسکتبالیست‌های مصدوم حادثه خودرویی در استان قم به تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: چرا مردم ناراضی هستند؟ اگر نمی‌دانیم که مردم ناراضی هستند، خیلی آدم‌های بی‌خبری هستیم و اگر می‌دانیم ناراضی هستند باید عوامل نارضایتی را رفع کنیم و سیاست‌های ناراضی‌کننده را کنار بگذاریم؛ این یک تحول می‌خواهد. در مجلس ما هم باید تحول پدید آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان کل کشور گفت: انجام کار قضاوت نباید باعث شود که قضات از خانواده خود غافل شوند. ضمن اینکه قضات مجرد نیز هرچه زودتر بر تشکیل خانواده مبادرت بورزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهره ها و نهادهای مختلف با صدور بیانیه هایی مردم را به حضور در راهپیمایی دعوت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیانیه ای نوشتند: دشمنان انقلاب اسلامی در طول 45سال گذشته در راستای بی‌اثر ساختن دست‌آوردهای انقلاب از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند و با تحمیل جنگ هشت ساله، هجمه سنگین فرهنگی و تبلیغاتی و محاصره و تحریم اقتصادی، همه توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بستند.