جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نهمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین شب گذشته با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دبیر جشنواره، رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر قم و دبیر اجرایی جشنواره برگزار شد. برگزیدگان...

خبرگزاری تسنیم

نهمین دوره جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» با حمایت وزیر ارشاد و همکاری نجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از نشان ملی مادری رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین مرکز تخصصی مادر و کودک «مثبت پنج» بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در کشور به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار تنگسیری گفت: دلیل شهادت حاج‌قاسم این بود که وی تمام برنامه‌های آمریکا را به هم زده و ضربه کاری به هیمنه آن‌ها وارد کرده بود و با ایجاد جبهه مقاومت جلوی تسلط آمریکایی‌ها را در منطقه گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها» و در مراسمی با حضور مادر شهیدان والامقام زین‌الدین و جمعی از معاونین ستاد اجرایی، مدیرعامل و معاونین بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از فعالان جمعیتی استان قم نخستین مرکز تخصصی مادر و کودک «مثبت پنج» در شهر مقدس قم افتتاح شد. سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی...

وب‌گاه فرارو

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. بیشترین کاهش بارش در استان قزوین با 69 درصد ثبت شده است. پس از این استان قم قرار دارد که بارش‌ها در آن نسبت به دوره بلندمدت 65.2 درصد منفی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور همچنان در مقایسه با دوره بلندمدت منفی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور همچنان در مقایسه با دوره بلندمدت منفی است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور همچنان در مقایسه با دوره بلندمدت منفی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری روز دوشنبه در سیزدهمین جشنواره مالک‌اشتر سپاه استان قم، با بیان اینکه دیگر دلیلی بر وجود آمریکا در خلیج‌فارس وجود ندارد، گفت: هزینه روزانه یک ناو هواپیمابر 6 میلیون و 500 هزار دلار، یک فروند ناوشکن 300 هزار دلار و شناور رزم دریایی 150 هزار دلار است و امروز توانسته‌ایم باقدرت ایمان و توسل به خداوند متعال وجود این قبیل تجهیزات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با توجه به پیشرفت های سپاه در ساخت انواع تجهیزات نظامی، دیگر دلیلی بر وجود آمریکا در خلیج‌فارس وجود ندارد. سردار علیرضا تنگسیری امروز در سیزدهمین جشنواره مالک‌اشتر سپاه استان قم، با بیان اینکه دلیلی بر وجود آمریکا در خلیج‌فارس وجود ندارد، افزود: هزینه روزانه یک ناو هواپیمابر 6 میلیون و 500 هزار دلار، یک فروند ناوشکن 300 هزار دلار و شناور رزم دریایی 150...

وب‌گاه گسترش

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرده است که توسعه گردشگری سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم نظام درمان در استان قم مورد توجه قرار گرفته است. او اعلام کرده است که در حال حاضر در دو مرکز درمانی جدید در قم، 1500 تخت ویژه گردشگری سلامت و توریست درمانی در حال ساخت و احداث است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بحث کروکی برخط در تمام کشور به همت پلیس راهور و همکارانم در صنعت بیمه در حال اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست هیات بوکس استان قم گفت: پنج نفر از بوکسورهای این استان به مسابقات بوکس قهرمانی کشور اعزام شدند و امیدواریم با دست پر و با مدال از این مسابقات بازگردند.