جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای آورده‌است: نهم دی‌ماه، سالروز خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار است که بار دیگر اراده الهی را در حمایت از اسلام و نظام اسلامی به اثبات رسانید.

خبرگزاری تسنیم

دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بانوان (1402) یادواره گلفباز فقید مرحومه شهین بانو بهرامی با صعود چهار تیم به دور برگشت به پایان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرده است، شرور و اوباشی که چندی پیش در یک نزاع با ضربه چاقو اقدام به قتل یک شهروند قمی کرده است و به تهران متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: با تلاش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، شرور و اوباشی که چندی پیش در یک نزاع با ضربه چاقو اقدام به قتل یک شهروند قمی کرده و به تهران متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشتی در مرحله فینال، فرنگی‌کاران پنج وزن نخست مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نتایج فینال‌های پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور قهرمانان 5 وزن نخست خود را شناخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن رنگرز در نشست خبری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور ضمن تشکر از میزبانی قم از این رقابت‌ها درباره کشتی‌گیران معاف شده از مسابقات کشوری و همچنین غیبت ایمان محمدی، اظهار داشت: ساز و کار انتخابی و پایبندی به آن، تبدیل به یک فرهنگ در کشتی کشور شده است. باید همین ظرفیت را مدیریت کنیم و در نقطه مقابلش فرآیند استعدادیابی را هم ببینیم. پویا دادمرز،...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در خصوص شرایط میزبانی مسابقات ورزشی در این استان، گفت: رویکرد ما در دولت سیزدهم این است که قم در رشته‌های مختلف میزبان مسابقات کشوری شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت عملا با یک سالن تمرینی و یک روح‌الله میکائیلی (مربی سازنده) کشتی قم در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی قهرمانی کشور دو فینالیست داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت که افرادی که متولد 11 اسفند 1384 به قبل هستند میتوانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کنند.