جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه فرارو

دادستان کل کشور گفت: انجام کار قضاوت نباید باعث شود که قضات از خانواده خود غافل شوند. ضمن اینکه قضات مجرد نیز هرچه زودتر بر تشکیل خانواده مبادرت بورزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستان کل کشور گفت: انجام کار قضاوت نباید باعث شود که قضات از خانواده خود غافل شوند. ضمن اینکه قضات مجرد نیز هرچه زودتر بر تشکیل خانواده مبادرت بورزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور گفت: انجام کار قضاوت نباید باعث شود که قضات از خانواده خود غافل شوند. ضمن اینکه قضات مجرد نیز هرچه زودتر بر تشکیل خانواده مبادرت بورزند دادستان کل کشور گفت: انجام کار قضاوت نباید باعث شود که قضات از خانواده خود غافل شوند. ضمن اینکه قضات مجرد نیز هرچه زودتر بر تشکیل خانواده مبادرت بورزند به گزارش عرشه آنلاین، مراسم تحلیف کارآموزان قضایی دوره‌های 120، 121 و 122 استان قم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تحلیف کارآموزان قضائی دوره‌های 120، 121 و 122 استان قم و دوره 16 استان کرمانشاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور، محمد باقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، مهدی جوهری مدیرکل آموزش قوه قضائیه و جمعی از مدیران کل معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در محل ساختمان شهید صدیقیان (ساختمان شماره 3 قوه قضائیه)...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: یکی از مسایلی که می‌تواند برای قاضی مشکل ایجاد کند، نقل حوائج شخصی نزد دیگران است.

خبرگزاری میزان

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور 260 پروژه با اعتبار69 هزار و 865 میلیارد ریال با اشتغالزایی 2 هزار و 250 نفر در بخش‌های مختلف در سطح استان قم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین طائب گفت: در دهه چهارم از انقلاب اسلامی، ما را محصور کردند و سردار سلیمانی را از مقاومت اسلامی گرفتند. برآوردشان این بود که ما کار را تمام می‌کنیم، اما امروز امریکایی‌ها پس از طوفان الاقصی در منطقه گیر افتاده‌اند. حسین طائب گفت: در دهه چهارم از انقلاب اسلامی، ما را محصور کردند و سردار سلیمانی را از مقاومت اسلامی گرفتند. برآوردشان این بود که ما کار را تمام می‌کنیم، اما امروز امریکایی‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین طائب گفت: الان دنیا می‌گوید ایران جز سه کشوری است که هژمون آمریکا می‌شکند، یعنی چه؟ یعنی آمریکا هنوز قدرت اول است، اما نمی‌تواند قدرتش به اقتدار تبدیل کند. امروز می‌گویند ایران تبدیل شده به یک قدرت مقاومت اسلامی و قدرت منطقه‌ای، یعنی هژمون آمریکا را خواهد شکست و خود تبدیل به یک هژمون خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طائب: ضدانقلاب می‌گوید من رای نمی‌دهم اما جامعه به ضرورت‌ها توجه دارد، تشکیک دشمن در جنگ ترکیبی در این نقطه است

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتا استان قم از شناسایی 25 تارنمای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی 13 دی ماه شهر کرمان و برخورد قانون با عوامل آن ها در قم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بیمه مرکزی از رفع ایرادات کروکی برخط تا پایان سال خبر داد و گفت: ارزیابی و پرداخت خسارت هم الکترونیکی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

«محسن عابدینی‌پور» شاخص ترین چهره نزدیک به اصلاح طلبان و اعتدالیون قم در اعتراض به نحوه بررسی صلاحیت ها، با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به فرماندار قم، از کاندیداتوری این انتخابات انصراف داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: پروژه انقلاب اسلامی با عبور از «ظن الجاهلیه»، «حکم الجاهلیه»، «تبرج الجاهلیه» و «حمیه الجاهلیه» به دنبال تأسیس یک تمدن نوینی بر اساس منطق قرآن و ادبیات نهج‌البلاغه استوار است. چهل وپنج سال است که جاهلیت مدرن در آن سوی خندق اجتماع کرده‌اند و منتظر فرصتی برای عبور از گودال هستند، اما فهمیده‌اندکه در...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: پروژه انقلاب اسلامی با عبور از «ظن الجاهلیه»، «حکم الجاهلیه»، «تبرج الجاهلیه» و «حمیه الجاهلیه» به دنبال تأسیس یک تمدن نوینی بر اساس منطق قرآن و ادبیات نهج‌البلاغه استوار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسنی اژه‌ای گفت: برای تحقق و بسط عدالت ابتدا باید عدالت در گفتار، مواضع و رفتار ما تجلی داشته باشد.