جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر: تفکیک و تقسیم‌بندی عناصر قوام‌بخش جامعه اسلامی به بخش مادی و معنوی، از اشتباهات تاریخی و فرهنگی جامعه ما است. انقلاب اسلامی میان این ابعاد همبستگی و اتحاد ایجاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین اجلاسیه بین المللی مساجد جهان اسلام با هدف ایجاد شبکه ارتباطی، هم افزایی و توانمندسازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور ویژه آقایان در سه رده سنی از امروز پنجشنبه به مدت دو روز در قم آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم از پایان مسابقات تک لیفت قهرمانی بانوان کشور در این استان و مشخص شدن نفرات برتر خبر داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: 25 نهاد تخصصی حوزه معماری و شهرسازی امروز طی نامه‌ای به خسرو دانشجو معاون جدید شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی که اخیرا جایگزین خانم فرزانه صادق مالواجرد شده است پیشنهادات خود را در راستای تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن ظرف دولت سیزدهم مطرح کردند. بنابراین گزارش پس از گذشت بیش از 2 سال از عمر دولت سید ابراهیم رئیسی آمار دقیقی از میزان پیشرفت طرح نهضت...

خبرگزاری تسنیم

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه ترکیه علیه کشورهای منطقه اعلان جنگ آبی کرده است، گفت: ما یک بحث وحشت‌زایی ژئوپلیتیکی را از سوی ترکیه شاهد هستیم که شبیه و حتی خطرناک‌تر از اقدامات عثمانی در حملات 300 سال پیش به ایران است!

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات، پروانه های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اهدا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شاهچراغی در آبان‌ماه سال 1400 با نظر علما و برخی از مراجع با توجه به خدمات شایسته و کارآمدی در سپاه قم به عنوان استاندار مطرح شد و با موافقت دولت از آن زمان تاکنون به مدت 2 سال سکان استانداری قم را به عهده داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمدی وحیدی طی حکمی سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم از اعلام آمادگی و حضور نزدیک به 500 ورزشکار خانم و آقا برای مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور در قم خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمدی وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه، ضمن تشکر و تقدیر از تلاش‌ها و خدمات محمدرضا غلامرضا، طی حکمی سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم را به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد. محمدتقی شاهچراغی متولد 1340 شهرستان قم، دوازدهم آبان 1400 از هیات وزیران دولت سیزدهم به عنوان استاندار قم رأی اعتماد گرفت. سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار...

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری با عنوان جذب سرمایه گذاری و مشارکت های مالی به ارزش 110 میلیارد ریال در استان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: به اغتشاش گران پاییز سال گذشته می‌گوییم آن اغتشاشات شکست خورد و هر اغتشاش دیگری که در خانه امام حسین (ع) یعنی ایران ایجاد کنند، تو سری خواهند خورد و زیر پای مردم له خواهند شد.