جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اتفاقات سال گذشته اغتشاشات بود نه اعتراضات، در این جریانات شاهد قرآن‌سوزی، پرچم‌سوزی، اهانت به عالمان دین، اهانت به مساجد و امامزاده‌ها و... بودیم ولی ملت ما با شجاعت به دهن آن‌ها زدند و گفتند: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست».

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ضمن بیان آمار نهایی پیش‌ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس گفت: طبق قانون اطلاعات هویتی متقاضیان به 6 دستگاه از جمله ثبت احوال، دادستانی، وزارت خارجه، سازمان امور استخدامی، وزارت علوم و فراجا ارسال می‌شود.

وب‌گاه فرارو

متهمی که در قالب بارِ کدو انواع کالای قاچاق را حمل می‌کرد به پرداخت 12 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکبر نیکزاد از ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برکنار شد و غلامرضا صالحی جایگزین او شد.

خبرگزاری تسنیم

با حکم حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - زهرا بیات با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان قم به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد تا تنها بانوی قمی باشد که سکاندار یک هیات ورزشی در قم می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: در جدول زیر قیمت دام زنده را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیما به ارائه آمار تفکیکی از پیش‌ثبت‌نام‌های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی پرداخت. وی بیان کرد: از روز دوشنبه 16 مردادماه 1402 ستاد انتخابات کشور کار خود را آغاز کرد و روز پنجم 4 هزار و 265 نفر متقاضی تکمیل مدارک بودند. سخنگوی ستاد انتخابات با اشاره به آمار تفکیکی پیش‌ثبت‌نام‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با اشاره به روند پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز روز پنجم پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر فرآیند پیش ثبت‌نام انجام شد که 4 هزار و 265 نفر متقاضی، امروز وارد سامانه پیش ثبت‌نام شدند و ثبت‌نام خودشان را تکمیل و مدارک‌شان...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از 70 میلیارد ریال مصوب سفر رئیس جمهوری برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان قم، تاکنون 45 میلیارد ریال آن هزینه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ذوالنوری درخصوص آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب توضیح داد: واقعیت این است که بحث جرم‌انگاری کشف حجاب در قانون مجازات اسلامی پیش‌بینی شده است. مجلس و دولت درخصوص این موضوع تصمیم به تدوین لایحه عفاف و حجاب گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دوم مجلس امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران رسانه‌های استان قم، اظهار کرد: رسانه‌ها بازوی توانمند هر مجموعه‌ای هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در راستای جهاد تبیین استفاده کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصرف سوخت در ایران بسیار بالا رفته است و گاهی برای جبران کمبودها، دولت به سوی واردات بنزین می‌رود اما با توجه به وضعیت امروز جامعه، امکان افزایش قیمت بنزین وجود ندارد؛ این موضوع را بارها به دولت اطلاع داده‌ایم و دولت فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در کشور ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری طرح تولید پراکنده برق منطقه تهران گفت: هزینه احداث هر یک مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک الان حدود 20 تا 25 میلیارد تومان است.

خبرگزاری تسنیم

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی با آیات عظام قم دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد محمد علی محاهدی گفت: در زمان عمرو لیث صفاری، دومین حاکم سلسله صفاریان حاکمیت زبان دری تحقق پیدا کرد که رویش و گسترش آن باعث شد تا نگرش ادیبان و شعرای بزرگ آن زمان به این زبان معطوف شود و آثار ماندگاری را منتشر کنند.