جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه گسترش

دانشجویان4 رشته دانشگاه قم در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشجویان 4 رشته دانشگاه قم در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه قم گفت: در مسأله امر به معروف ونهی ازمنکر اگر روی یک معروف و یا منکر تمرکز کنیم و معروف‌ها و منکرهای دیگر را فراموش کنیم به انحراف مبتلا خواهیم شد و نباید جوری رفتار کنیم که تا اسم امر به معروف و نهی از منکر به میان بیاید ذهن‌ها به سمت یک معروف و منکر کشیده شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: خبرنگاران با خلاقیت در انعکس اخبار حوزه کتاب برای افزایش علاقمندی مردم به کتابخوانی کمک کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، عناصر و مؤلفه‌های تشکیل دهنده «تحول راهبردی» در انقلاب اسلامی را دین، مردم و رهبری دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق قم از رکوردشکنی مصرف برق در قم خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: ما در ده جلسه‌ی گذشته راجع به اصل تحول، اهمیت تحول،...

خبرگزاری مهر

کتاب «ابراهیم در سرزمین ممنوعه» نوشته لیلا مدرس‌پور توسط انتشارات کتاب جمکران با مشارکت ستاد ملی کنگره شهدای استان قم برای نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات جمکران رمان نوجوان «ابراهیم در سرزمین ممنوعه» را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

خبرگزاری مهر

رییس جامعه المصطفی از آمادگی المصطفی برای تأسیس یک کانون خلاقیت و شکوفایی ویژه دانشجویان و طلاب غیر ایرانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان قم از مشخص شدن نفرات این استان برای شرکت در مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا جایی که بنده مطلع هستم در برنامه هفتم توسعه یک خط هم درباره زلزله تهران و مدیریت بحران نوشته نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تابش اشعه فرابنفش در تهران خطرساز و بحرانی شده است و تهرانی در معرض ابتلا به سرطان پوست هستند.