سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اعلام اینکه در حال حاضر بسیاری ماشین‌آلات معدنی به دلایل متعدد در گمرک خاک می‌خورند، گفت: سال گذشته مجوز ورود 2 هزار و 305 دستگاه ماشین آلات معدنی صادر شد که فقط 605 دستگاه از آنها وارد کشور شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش 20 درصدی سرقت منزل در تهران خبر داد و گفت: 111 سارق و مالخر طی چند روز گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موزه ملی علوم و فناوری ایران همزمان با شروع هفته صنعت و معدن، با همکاری موزه علوم زمین کانسارهای (انباشت طبیعی کانسنگ‌ها) تاریخی و اقتصادی ایران را روی نقشه‌ای به ابعاد 3 متر در 5 متر به همراه نمونه کانسنگ‌های مربوط به همان کانسارها نمایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خلیل بهروزی فر خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به دیدار وزرا می روند نه برای برطرف کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس شورای اسلامی تعطیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران شامگاه دوشنبه در نشست اعضای هیأت علمی جوان دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در محل حوزه ریاست مجلس برگزار شد، گفت: یکی از موضوعاتی که در کشور گرفتار آن هستیم، بحث تصمیم‌گیری‌ها و خط‌مشی‌گذاری‌هایی است که جوهره بحث‌های حکمرانی نیز است. برای پیشبرد مسیر دانشکده حکمرانی با...

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات بوکس نونهالان باشگاه‌های خراسان رضوی «طرح اوقات فراغت تابستانی» به مدت 2 روز در شهر مشهد برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی بوکس از پاداش عجیب فوتبالیست‌ها و کم بودن سهمیه حضور بوکسورها در بازی‌های آسیایی هانگژو انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نائب رئیس فدراسیون تنیس درباره مسابقات جی100 گفت: خوشبختانه استقبال ورزشکاران خارجی در بخش دختران نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران اعلام کرد: نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور در حال حاضر حدود 15 درصد است که با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مراکز تحقیقاتی، این عدد باید افزایش یابد.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از صدور کیفر خواست پرونده فوت پسربچه در چاه فاضلاب کوی مدرس اهواز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین امضاء تفاهم‌نامه برگزاری ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه‌های اراک و صنعتی اراک با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، مجتبی ذوالفقاری رئیس دانشگاه اراک و مجتبی گودرزی رئیس دانشگاه صنعتی اراک در محل این سازمان برگزار شد. در این مراسم هاشم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه هم‌اکنون 133 دکل حفاری خشکی و دریایی در صنعت حفاری ایران وجود دارد، گفت: از این تعداد دکل 114 دکل خشکی و 19 دکل دریایی است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در آئین بزرگداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: معاندان با ترور یاران امام گمان می کردند انقلاب متوقف می شود.