سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس مطابق مکانیسم پرداختی که در دوره همتی در بانک مرکزی توافق شده بود، مبادلات مالی ایران و عراق تحت نظارت کامل آمریکا قرار گرفت که حاصل این بی‌تدبیری در دولت روحانی بلوکه شدن 10 میلیارد دلار منابع ایران در عراق شد و همتی درباره این خطای فاحش نیز هیچگاه پاسخگو نبوده است.

وب‌گاه عصر ایران

پدر شهید قربانخانی از آیت‌الله خامنه‌ای درخواست کرد تا از مادر شهید بخواهند تا لباس مشکی خود را عوض کند؛ درخواستی که با پاسخ مثبت رهبری روبرو شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "هادی حق‌بین" مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه پروژه‌های مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های سواره‌روی پایتخت، اظهار داشت: عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های تقاطع بزرگراه‌های رسالت و شهید حقانی، تقاطع بزرگراه شهید چمران با نمایشگاه بین‌المللی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش بسکتبال با انتقاد از طرح سهمیه تیم‌های لیگ برتری از بازیکنان تیم ملی گفت: این طرح برای تیم‌ها و بازیکنان ملی‌پوش مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

خبرگزاری مهر

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان را اعلام کرد که تیم ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شده‌اند و رئیس‌جمهور خواسته‌اند که به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ارتقای معیشت بازنشستگان شخصا ورود کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشت ماه مانده به انتخابات، وزارت کشور در نامه ای به استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها، عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در سال پایانی مجلس را ابلاغ کرد. اگرچه این ابلاغیه با واکنش شدید بهارستانی ها لغو شد اما خبر از فعالیت جریانی در وزارت کشور دارد که پروژه خالص سازی انتخاباتی را پیش می برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین ضمن بیان اینکه سیاسی کردن حقوق بشر برای اهداف کوته بینانه بسیار واضح است، گفت: تحریم‌های اتحادیه اروپا تلاشی بیهوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با تاکید بر ضرورت ایجاد یک منطقه علم و فناوری در کشور گفت: برنامه ما این است که ایران به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه در حوزه علم و فناوری شناخته شود و فعالیت کند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید ذوب‌آهن امیدوار است شرایط خوبی در این باشگاه رقم بزند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سخنگوی ستاد مردمی برگزاری جشن بزرگ مهمانی عید غدیر در هرمزگان از اعلام آمادگی 34 مجموعه مردمی برای شرکت و پذیرایی در «مهمانی بزرگ روز غدیر» خبر داد و گفت: این مهمانی عظیم، عصر روز 18 ذی‌الحجه همزمان با روز عیدغدیرخم در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به نشست هم اندیشی نمایندگان باشگاه های لیگ بسکتبال گفت: متاسفانه از صحبت های روز گذشته من برداشت اشتباه شده و به هیچ عنوان به دنبال مسائل مالی ورزشکاران نیستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و... سرمایه‌گذاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا نیکبخت واحدی که همین هفته گذشته هم به خاطر بدرفتاری با کادر تیم مقابل به کمیته انضباطی فدراسیون احضار شده بود، اینجا هم ثبت تصاویر اعتراض‌هایش به داوری، بازیکنان خودی و تیم حریف را برنتابید و به عکاس باسابقه مشهدی حمله کرد و با مشت از او پذیرایی کرد!

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یاد آور شد: از مجموع 34 فرد مسموم شده در این استان تعداد 22 نفر در حاجی آباد و 12 نفر در بندرعباس مسموم شده‌اند و رده سنی این افراد هم بین 14 تا 68 سال است.