سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.

وب‌گاه عصر ایران

استمرار این بحث در عصر ایران جدای حق نویسنده در دفاع از خود به خاطر آن است که در خلال این بحث‌ها اطلاعات بسیار ذی‌قیمتی به مخاطبان ارایه می‌شود و چه بسا علاقه‌مند شوند این موضوع را خود پی‌گیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این مدیریت موفق به کسب رتبه برتر عملکردی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد.

خبرگزاری تسنیم

اقساط ماهانه تسهیلات مسکن در سقف 2.400 میلیون ریال 48.3 میلیون ریال و در سقف 4.000 میلیون ریال 80.6 میلیون ریال می‌باشد. این اقساط در صورت استفاده زوجین در سقف 4.800 میلیون ریال 96.7 میلیون ریال است.

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کشورهای غربی اینک دست از حمایت منافقین کشیده‌اند که سرکوب اعضای این گروهک از سوی پلیس آلبانی و عدم صدور مجوز گردهمایی از طرف فرانسه در این راستا قابل ارزیابی است.

خبرگزاری مهر

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (5 تا 11 تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «عبای سوخته» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات پشت خطی دیشب بازیگران ارزی قدرت زیادی برای صعود قابل ملاحظه از خود نشان ندادند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نویسنده و کارگردان تئاتر با نمایش «هِل پوک» که برگرفته از موضوعی اجتماعی است، به صحنه می‌آید. نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد افشاریان از اواخر مردادماه سال 1402 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی لیگ حرفه‌ای هستیم، گفت: بعد از فوتبال دومین فدراسیونی خواهیم بود که سازمان لیگ را از فدراسیون جدا کرده تا به صورت مستقل به کار خود ادامه دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ایران توانست خود را از آوار تحریم‌ها بیرون آورد و اگر عدالتی بر جامعه بین‌المللی حاکم باشد، باید آمریکا را محاکمه کند زیرا اقدامات آمریکا در جای جای دنیا نشان از جنایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات‌علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خواستار حمایت از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فارابی در قالب اعطای فرصت مطالعاتی خارج یا داخل کشور برای پیشبرد پژوهش‌های آنها شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه از آزادی هفت زندانی ایرانی در قطر خبر داد.