سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - "مارکو کاسر" سرمربی اسبق استقلال تهران و دستیار استراماچونی با نظر سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی به کادر فنی این تیم اضافه شد تا خانه تکانی های درودگر در شهر خسته همچنان پررونق ادامه یابد.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار مشهد گفت: این موضوع باید به صورت کارشناسی بررسی شود. نباید مردم را در صفوف اتوبوس نگه داریم و نارضایتی ایجاد کنیم. خدمات رایگان می‌شود اما برگرداندن این طرح حتی به صورت آزمایشی هزینه دارد.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون بسکتبال از موضع خود در خصوص سهمیه بندی بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر کوتاه آمد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (6 تیرماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفر اخیر حسین امیرعبداللهیان به امارات عربی متحده و رایزنی‌های انجام شده با مقامات عالی این کشور فصلی نوین در مناسبات با همسایه جنوبی حاشیه خلیج فارس گشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار تصویری از سؤالات امتحان پایانی در یکی از دانشگاه‌های دولتی تهران در فضای مجازی پربازدید شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

پنجمین و آخرین نمایش بزرگ شاهنامه و نمایشگاه صنایع دستی ایرانی اسلامی در نیمه اول سال 2023 میلادی در شهر تاریخی و پایتخت باستانی بلغارستان؛ ولیکوترنوا برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار از وضعیت نقل و انتقالات استقلال در پست‌های مختلف و برنامه‌های جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را در عرشه آنلاین بخوانید.

وب‌گاه فرارو

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده 2 جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز - ششم تیرماه - از رئیس جمهور و وزیر نفت بابت برخی اقدامات موثر این وزارتخانه طی دو سال اخیر قدردانی و تشکر کردند.