سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با واردات اتوبوس‌های دست دوم مخالف نیستیم اما مخالفت ما با وارد کردن اتوبوس‌های با استاندارد یورو 4 با 15 سال سن است.

وب‌گاه فرارو

علت نامگذاری برخی از گیاهان مانند پیچ امین الدوله یا گل صدتومنی قصه و تاریخی دارد، اما نام برخی از آن‌ها اصلا مشخص نیست که بر اساس چه معیاری نامگذاری شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به افزایش مصرف سیگارهای الکترونیک در کشور هشدار داد و گفت: بخار متصاعد از این دستگاه‌ها، بخار آب نیست بلکه ناشی از سوختن مایع روغنی آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس شورای شهر تهران گفت: شایعه بازداشت عضو شورای شهر و استعفای شهردار تهران دروغ است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، براساس جدول آمار فروش سه ماهه اول سال‌جاری فروش کل سینما‌های کشور بیش از 300 میلیارد تومان رسیده که از این رقم بیش از 204 میلیارد تومان متعلق به 40 سینمای پرفروش بوده است. همچنین، بنابر اعلام موسسه سینماشهر، فروش کل سینما‌های کشور در خرداد ماه سالجاری بیش از 88 میلیارد تومان بوده که سهم فروش 40 سینمای پرفروش کشور بیش از 57 میلیارد تومان است. بر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه‌های اراک و صنعتی اراک در هفت رشته ورزشی از 21 تیرماه به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک نوشت: تحقق چشم انداز «ایران اسلامی، به عنوان قطب نمایش های عروسکی منطقه» با تکیه بر ظرفیت هایِ وسیع فرهنگ و هنر مردمی و آموزه‌های فضیلت ساز دینی و آیینی افق روشن این تلاش است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از احداث 27 شهرک ساحلی در استان‌های جنوبی کشور خبر داد و گفت: این اقدام با هدف توسعه اقتصاد دریا محور انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه‌سازی در حوزه‌های مختلف به خصوص انتخابات می‌تواند تاثیر منفی ایجاد کند و باعث اختلاف بین دولت و مجلس شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اقتصادی و رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه دولت در کالابرگ فعلا حمایت در قالب سبد غذایی است اما ممکن است در آینده از سبد سلامت مانند شوینده‌ها هم حمایت کند، گفت: احتمال دارد در آینده اعتبار مازاد برای دهک‌های 4 تا 9 هم اجرا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر سدوف، وزنه‌بردار قزاقستانی که به دلیل دوپینگ محروم شده بود، خودکشی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قتل‌های ناموسی در ماه‌های اخیر، در شهرها و استان مختلف ایران به شدت افزایش یافته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از بازگشت قطار‌های DC با یک اورهال اساسی تحت عنوان DC پلاس به مترو پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضا صبح امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.