سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نوازنده فلوت ارکستر علیرضا قربانی با اشاره به مشارکت قابل توجه مخاطبان در اجرای قطعه «روزگار غریب» در کنسرت این خواننده، گفت: برگزاری کنسرت‌های موسیقی زنده علاوه بر مخاطب، نوازنده را نیز به وجد می‌آورد و جذابیت خاصی برای همگان به همراه دارد.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: اسلام دارای وجه بسیار مهمی همچون بعد تشکیلاتی است. نقطه عطف و ارزشمند تفکر و نظام تشکیلاتی، هدایت انسان به سوی بهشت و رستگاری او است.

خبرگزاری مهر

کرج - رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در یک سال اخیر با ورود دستگاه قضائی، از تعطیلی یا تعدیل نیروی 18 شرکت در استان جلوگیری و به حفظ اشتغال 6500 نفر کمک شده است.

وب‌گاه فرارو

طبق آنچه در کتیبه‌های قدیمی مربوط به تاریخچه طهران پیدا شده، پس از فتح شیراز به‌دست آقامحمدخان قاجار یا همان بنیانگذار دودمان قاجاریه و با سقوط حکومت زندیه، خانواده سلطنتی زند به روستای یافت‌آباد در تهران منتقل _ تبعید_ شدند تا برای جلوگیری از کودتا و هر گونه آشوب تحت مراقبت قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور از حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت های دانش‌بنیان در نمایشگاه اتومبیلیتی 2023 مسکو خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در شهرستان‌های حاجی آباد و بندرعباس هرمزگان به 34 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زائران بیت الله الحرام روز گذشته راهی صحرای عرفات شدند تا شب عرفه را در این صحرا درک کنند و به راز و نیاز با خدا بپردازند و با توجه به این که فردا روز عرفه در ایران است، این فرصت باقی است تا از فیوضات بزرگ این شب استفاده کرده و فردا هم دعای امام حسین (ع) را زمزمه کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور دانشجویان 1402 تاکید کرد: ورزش در دانشگاه‌ها باید به عنوان یک ارزش کنار دانش دیده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرها حاکی از انتصاب علیرضا علی احمدی پدر زن مهردادبذرپاش به سمت هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسوول روابط عمومی واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمار مرگ مغزی 27 ساله ساکن فردوس توسط بالگرد اورژانس هوایی برای انجام فرآیند اهدای عضو به بیمارستان منتصریه مشهد انجام شد.

وب‌گاه فرارو

در گذشته، شمیران روستا‌های فراوان و باغ‌های گسترده داشت و از زمان خیلی دور به خاطر اقلیم مساعد و باغ‌هایش محل استراحت و هواخوری مردم تهران بود. اما نخستین باغ‌ها و عمارت‌های ییلاقی اعیان و اشراف در نزدیکی شهر ساخته و بعد‌ها که راه‌ها امن شدند، باغ‌های متعددی در نقاط دورتر به وجود آمدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: نرخ خودرو با عبور قیمت دلار از کانال 47 هزار تومان افزایش و قیمت اعلامی فروشندگان خودرو تغییر پیدا کرد. بنا به مشاهدات بازار، قیمت محصولات سایپا حدود 15 تا 16 میلیون و ایران خودرو حدود 25 میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام طاهری گفت: ستاد امر به معروف باید عملکرد مجموعه‌های دیگر را رصد کند و در اجرای بهتر یا رفع نواقص آن‌ها، مشورت و راهبرد بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که شورای نگهبان از موافقت خود با برگزاری انتخابات تناسبی تهران خبر داده بود، هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را دارای ابهام و مغایر با برخی سیاست‌های کلی اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران که از صبح امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود با حضور وی در صحن شورا تکذیب شد و رییس شورای شهر تهران شایعه بازداشت عضو شورای شهر و استعفای شهردار تهران را دروغ دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام رییس و معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با تشریح برنامه‌های مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد گفت: دستورالعمل انتخاب جهادگران نمونه اصلاح شد.